Božićni filmovi su "sladunjavi i besmisleni", ali mnogi ih vole gledati: Jeste li se zapitali zašto?
Inače, radnja filma "Hot Frosty" zasniva se na godišnjem takmičenju u pravljenju ledenih skulptura u Hope Springsu. Jedna od skulptura je isklesani mladić, koji oživi zahvaljujući šalu glavne protagonistice filma. Zanimljivo je da niko od građana nije uznemiren što ledena skulptura postaje osjećajno biće.
Čini se da ni gledaocima ne smeta neobična premisa filma. Pretplatnici su proveli gotovo 52 miliona sati gledajući film u tri sedmice nakon objavljivanja. Prema podacima kompanije Parrot Analytics, bio je jedan od najpopularnijih filmova na Netflixu, imajući gotovo 35 puta veću potražnju od prosječnog filma u SAD-u", naveli su.
Ističu kako je "Hot Frosty" lagani, općenito predvidljivi film koji ljudi vole. Dodali su i podatak da je u 2023. godini objavljeno 144 filmova s takvom tematikom, što je u odnosu na 2000. godine sedam puta više.
To je bila godina kada je Hallmarkova kabelska televizijska mreža ozbiljno počela proizvoditi praznične filmove. U 2024. godini objavljuje 32 filma u sklopu svog godišnjeg događaja "Odbrojavanje do Božića", u sklopu kojeg se svakog vikenda (počevši od oktobra), emituju najmanje tri nova filma.
Najgledaniji film snimljen za televiziju ove godine bio je Hallmarkov "Holiday Touchdown: A Chiefs Love Story", djelomično inspirisan vezom Taylor Swift i Travisa Kelcea.
Voditelji podcasta "Dec the Hallmark" Brandon Gray i Daniel Pandolph analizirali su otprilike 1.000 božićnih filmova i primijetili da oni "obično imaju neku vrstu scene pripremanja hrane" i "veliku odluku koju moraju donijeti Božić". Otprilike 80 posto njih prikazuje scenu ukrašavanja domova, pravljenje kućica od medenjaka i još mnogo toga. Većina ima montažu, neobičnu tehniku snimanja filmova koja inače nije u modi tokom ostatka godine.
Osim Hallmarka, Netflix i druge streaming platforme shvatile su ulogu i profit božićnih filmova. Naime, ovakvi filmovi uglavnom imaju niske proračune (koštaju manje od pet miliona dolara), a mnogo bolju zaradu.
Prema Ampere Analysis, prošle godine Hallmark je objavio 40 originalnih božićnih naslova. U međuvremenu su gledaoci mogli pogledati više od 70 na Netflixu (kombinacija novih naslova i prethodnih klasika). Još jedno ovogodišnje novo izdanje, "Our Little Secret", prikupilo je gotovo 95 miliona sati gledanja. S Lindsay Lohan u glavnoj ulozi, film prati par koji se razišao prije mnogo godina, ali se ponovno i neočekivano susreću.
Voditelj podcasta Brandon Gray ističe da božićne filmove uglavnom gledaju žene srednje životne dobi. Mnoge osobe su zauzete pripremanjem poklona i hrane, rijetko ko ima vremena sjesti i posvetiti punu pažnju filmu. Predvidljivi zapleti su u tom slučaju prednost.
Njegov kolega Daniel Pandolph dodaje da nakon nekoliko čaša kuhanog vina nije važno što je priča bezvezna. Kaže kako "vaše uživanje u ovim filmovima eksponencijalno raste ako ste pili".
Scenarist "Hot Frosty" Russell Hainline kaže da filmovi poput njegovog nude ispunjenje želja.
"'Harry Potter' ima štapiće, a 'Gospodar prstenova' ima hobite. Božićni filmovi imaju dobre ljude kojima se stalno događaju dobre stvari. Svijet bi bio ljepše mjesto da je više poput božićnog filma", naveo je.