Dove uputio izvinjenje zbog rasističke reklame: Sapun crnkinju pretvara u bjelkinju
Kampanja koja je okarakterisana kao "veoma neupućena i neznalačka" prikazuje ženu crne boje kože kako skida majicu da bi se ispod pojavila bjelkinja.
"Slika koju smo nedavno objavili na Facebooku nije ispunila zamišljenu namjeru da zastupa žene koje ne pripadaju bijeloj rasi. Duboko žalimo zbog uvreda koje su nanesene", napisala je ova kozmetička kompanija na svom Twitter profilu.
An image we recently posted on Facebook missed the mark in representing women of color thoughtfully. We deeply regret the offense it caused.
— Dove (@Dove) 7. listopada 2017.
Nejasno je za koje tržište je bila namijenjena ova reklama.
Dove apologised for 'racist' Facebook advert showing a black woman turning white after using @Dove lotion. pic.twitter.com/NGXyhnGuBZ
— Habeeb Akande (@Habeeb_Akande) 8. listopada 2017.
Sve ovo izazvalo je veliku raspravu na društvenim medijima i neki potrošači smatraju da je Dove ovim podstakao rasizam te su odlučili bojkotovati brend.
Ovo nije prvi put da se kompanija našla u nezgodnoj poziciji zbog svojih marketinških poruka. Kampanja iz 2011. godine je izazvala kritike nakon što je u njoj prikazano da žene postaju čišće nakon posvjetljenja boje kože.
"Sve tri žene demonstriraju šta se dešava s njihovom kožom nakon korištenja proizvoda. Ne odobravamo bilo kakvu aktivnost koja bi bila uvredljiva za publiku", rekli su tada iz ove kompanije.