Stiže u bh. kina
14

"Emoji film" ušao u Guinnessovu knjigu rekorda

Klix.ba
U susret svjetskom danu emotikona koji se već četvrtu godinu zaredom tradicionalno održava 17. jula te početku kino distribucije animiranog hita Emoji film, obožavatelji emotikona širom svijeta odlučili su se na nesvakidašnji potez – upisati se u slavnu Guinnessovu knjigu rekorda u kategoriji istovremenog okupljanja najvećeg broja ljudi obučenih kao emotikoni.

Obožavatelji s čak tri kontinenta su se obukli u likove iz filma, a rekord je postavljen zajedničkim aktivnostima u Dubaiju, Moskvi, Londonu, Dublinu i Sao Paulu gdje su se okupile stotine entuzijasta kako bi pridonijele ovom zaista jedinstvenom događaju. Osim nabrojanih gradova mnoge države su podržale ovaj događaj. Procjenjuje se da je u konačnici preko 1.000 različitih ljudskih emotikona sudjelovalo u ostvarenju navedenog rekorda.

Animirani hit Emoji film u bh. i svjetska kina stiže za dvije i po sedmice, u četvrtak, 3. augusta. Glavni lik filma je Jure, veseli emotikon rođen bez filtera što mu omogućuje da svoje trenutno raspoloženje ispoljava na više načina. Odlučan u nakani da postane običan poput ostalih emotikona, Jure zatraži pomoć svojeg snalažljivog najboljeg prijatelja Daj pet i poznate razbijačice šifri Buntovnice. Njih troje zajedno odlaze na epsko putovanje kroz niz telefonskih aplikacija kako bi pronašli kod kojim će pokušati popraviti Juru. Ali kada samom telefonu zaprijeti puno veća opasnost, sudbina svih emotikona ovisiti će o ovo troje nenadanih junaka koji će pokušati spasiti vlastiti svijet od brisanja.

Globalni rekord, a samim tim i ulazak u Guinnessovu knjigu postavili su obožavatelji obučeni u prepoznatljive žute emotikone iz Emoji filma u Brazilu, Irskoj, Rusiji, Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Engleskoj.

"Upisivanje u Guinnessovu knjigu rekorda dokaz je velike ljubavi ljudi širom svijeta prema emotikonima. Odlično je vidjeti toliko velik broj obožavatelja koji se raduju skorašnjem početku kino distribucije našeg animiranog hita 'Emoji film'", kazao je Josh Greenstein, direktor marketinga korporacije Sony Pictures Entertainment.

Jack Brockbank iz Guinnessove knjige rekorda dodao je da su izrazito impresionirani organizacijom i koordinacijom koje su bile potrebne kako bi se ostvario ovaj svjetski rekord.

"Činjenica da se sve dogodilo praktički u isto vrijeme izrazito je impresivna. Postalo je i službeno, ovo je fantastično dostignuće", kazao je Brockbank.