Nova pravila
132

Gledate YouTube na TV-u? Uskoro stiže promjena vezana za reklame koja vam se nimalo neće dopasti

I. S.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
YouTube je najavio da uskoro planira uvesti promjenu vezanu za reklame koje se prikazuju na TV-u, što je razljutilo mnoge.

Naime, umjesto trenutnih reklama, koje traju 15 sekundi, prikazivat će se jedna od 30 sekundi. Nju nećete moći preskočiti ukoliko ne platite 120 dolara. YouTube navodi da će oglašivači na ovaj način dobiti priliku da "sadržajnije" predstave svoje proizvode.

Također su naveli da su ovo odlučili uvesti zato što su primijetili da se 70 posto sadržaja na YouTube Selectu gleda putem TV-a. Otkrili su i da će korisnici u budućnosti moći pauzirati reklamu od 30 sekundi kako bi saznali više informacija o proizvodima ili uslugama koje se reklamiraju.

Tvrde da će ova opcija biti mnogo više vizuelnija i interaktivnija. Neki korisnici smatraju da ovo znači da bi se QR kodovi mogli početi koristiti. Ovo je funkcija koju je Hulu dodao još 2019. godine.

Još uvijek nije poznato kada će tačno ova promjena biti uvedena. Podsjećamo, YouTube je 2017. godine pokrenuo platformu YouTube TV. Direktor Neal Mohan izjavio je kako mlađi korisnici više ne prave razliku između vrste sadržaja koji gledaju.

"Kada uključe TV, žele na jednom mjestu vidjeti sve što vole - od svojih omiljenih influensera, preko blockbustera do nogometa. Sve to mogu pronaći na YouTubeu", naveo je.