I u vrijeme globalne pandemije regionalna televizijska kuća Al Jazeera Balkans gledaocima, osim najnovijih vijesti, želi ponuditi kvalitetan sadržaj i pozitivne priče. Kako su iz ove TV-kuće saopćili, u prvoj zvaničnoj koprodukciji s BH Telecomom, koji ovih dana promovira svoj hešteg #ostanimopovezani, od 2. aprila, u terminu od 21:30, bit će emitovan novi serijal #hešteg.
Dok je u svijetu aktuelan #stayhome, kao i regionalne inačice, mlađoj publici, ali i ostalim gledaocima, bit će zanimljivo saznati kako su neki heštegovi postali viralni i potakli na širu društvenu akciju.
Serijal #hešteg u šest epizoda donosi dvanaest priča (heštegova) iz tri države – Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije. U svakoj polusatnoj epizodi po dvije su priče, a uvod u svaku emisiju o fenomenu heštega donosi Miloš Đajić, jedan od pionira društvenih mreža i digitalnih komunikacija u regiji. Gotovo ne postoji segment života za koji nije postavljen hešteg. Sve generacije ga koriste svakodnevno i u svim oblastima - od aktivizma, politike i vijesti do humora i brendiranja, pokrivajući sve teme i fenomene.
Serijal prezentira priče s univerzalnom porukom, na šarmantan i optimističan način. Priče su informativne, poučne, potiču na promišljanje i stavljaju u fokus veoma bitne teme.
Prva epizoda donosi dvije originalne hešteg ideje - #njuznet i #nismosame.
#njuznet je priča o satiričnom portalu (Njuz.net) koji objavljuje izmišljene vijesti. Marko Dražić i Viktor Marković, koji su među idejnim tvorcima ovog fenomena, govore o humoru, satiri, izmišljenim vijestima, budućnosti "lažnih vijesti" te o saradnji sa Zoranom Kesićem na serijalu "24 minute".
#nismosame je priča koju donosi novinarka Ivana Kalođera. Nakon što je pobijedila karcinom, Ivana je pokrenula akciju te povezala žene koje su oboljele od raka s taksi prijevoznicima u Zagrebu, koji humanitarno prevoze pacijentice na hemoterapiju. Njena akcija ne staje tu, već kroz različite platforme daje podršku oboljelima.
Režiju serijala #hešteg potpisuje nagrađivana bh. rediteljica Sabrina Begović-Ćorić, koja je diplomirala na Akademiji scenskih umjetnosti u Sarajevu, a osnivačica je Udruženja za afirmaciju žena kroz umjetnost i kulturu HAVA.
Na čelu produkcijskog tima Al Jazeere Balkans je Sead Kreševljaković.
Koncept i izvršna produkcija: Melina Kamerić Snimatelj: Ajnur Ibričić Montaža: Adnan Zilić Muzika: Dino Šukalo
Dizajn vizuelnog identiteta i animacija: Muamer Adilović i Adnan Halvadžija