Hit na Netflixu
196

Južnokorejski "Squid Game" 10 godina niko nije želio otkupiti, sada vrijedi milione

L. K.
Iako je trenutno hit na Netflixu u više od 90 zemalja, "Squid Game" nije uvijek nailazio na odobravanja velikih producenata i studija.
Kreator Hwang Dong-hyuk napisao je scenarij još 2009. godine, ali ga dugo niko nije želio ekranizirati.

Svoj projekt je pokušao pokrenuti javljajući se brojnim producentskim kućama i filmskim/televizijskim studijima, ali niko nije bio oduševljen idejom te je scenarij dugo skupljao prašinu.

Suočen s finansijskim poteškoćama, Dong-hyuk morao je prodati laptop i prekinuti rad na novim projektima. Naposljetku je uspio dogovoriti saradnju s Netflixom, a serija je postala ogroman hit u više od 90 zemalja svijeta.

Osim toga, ovo ostvarenje uskoro bi moglo postati najgledaniji serijal do sada na ovoj popularnoj platformi.