Nakon 34 godine objavljena Madonnina kontroverzna otkazana reklama za Pepsi
Prvobitno je snimljena 1989. godine kako bi promovirala pjesmu "Like A Prayer", ali je kasnije povučena nakon što je muzički spot za pjesmu izazvao bijes javnosti.
Kraljica popa je zahvalila Pepsiju što su dozvolili da reklama ugleda svjetlo dana, istovremeno govoreći o svom nepokolebljivom umjetničkom integritetu.
"Prije 34 godine napravila sam reklamu za Pepsi kako bih proslavila izlazak svoje pjesme 'Like a Prayer'", napisala je na Instagramu.
"Reklama je odmah otkazana kada sam odbila da promijenim bilo koju scenu u videu u kojem ljubim Afroameričkog sveca ili palim krstove. Tako je započela moja slavna karijera umjetnika koji odbija da ugrozi svoj umjetnički integritet", navela je u nastavku.Potom se zahvalila Pepsiju što su "konačno shvatili genijalnost njihove saradnje", uz poruku da su "umjetnici tu da remete mir".
Uglavnom snimljena u crno-bijeloj tehnici, reklama prikazuje mnogo mlađu Madonnu koja sjedi ispred televizije s Pepsi limenkom u ruci dok gleda sebe na TV ekranu.
Dvominutna reklama prvi put je emitovana 2. marta 1989. - dan prije objavljivanja muzičkog spota za "Like A Prayer".
Ipak, video "Like A Prayer" brzo se pokazao kontroverznim jer je uznemirio vjerske grupe svojim slikama i seksualnim temama.
Sljedećeg mjeseca, Pepsi je odlučio odbaciti Madonninu reklamu nakon što je bio preplavljen pritužbama potrošača, koji su pogrešno vjerovali da su muzički spot i Pepsi reklama jedno te isto.