Porast broja streaming platformi posljednjih godina izazvao je trku u produkciji sadržaja, povećavajući troškove dok medijske kompanije pokušavaju namamiti pretplatnike.
Trenutno najveći svjetski hit, Netflixova serija "Squid Game", nije zasnovana na već postojećoj priči i koštala je malu svotu u poređenju s drugim najuspješnijim ostvarenjima sa streaming platformi.
Netflix je potrošio 21,4 miliona dolara na hit seriju na korejskom jeziku, izvijestio je u srijedu Bloombergov Lucas Shaw, na osnovu internih dokumenata do kojih je došao.
Čini se da se uloženo itekako isplatilo sudeći prema podacima koje je u utorak objavila kompanija, a u kojima kažu da je "Squid Game" ostvarila najuspješniji debi u historiji, sa 111 miliona domaćinstava koja su je gledala od premijere 17. septembra.
Netflix broji pregled ako korisnik gleda najmanje dvije minute emisije ili filma. Drugu najveću seriju platforme, "Bridgerton", u prvom mjesecu pogledalo je 82 miliona članova.
Netflix ulaže velika sredstva u Južnu Koreju, matičnu zemlju serije, izdvojivši 500 miliona dolara za produkciju sadržaja u regiji ove godine, navodi Variety.
No devet epizoda "Squid Game" je Netflix koštala oko 2,4 miliona dolara po epizodi - mnogo manju svotu od nekih drugih hitova kompanije.
"Stranger Things" i "The Crown" koštaju 8 miliona dolara, odnosno 10 miliona dolara po epizodi, objavio je Variety 2017. godine. Za poređenje, treća sezona "Stranger Thingsa" je šesta najuspješnija na Netflixu, a nijedna sezona "The Crown" nije u top 10 iako je četvrta sezona osvojila nagradu Emmy za najbolju dramsku seriju ove godine.
Na Disneyu, Marvelove serije poput "WandaVision" i "The Falcon and the Winter Soldier" koštaju "čak 25 miliona dolara po epizodi", napisao je Hollywood Reporter 2019. godien.
Prva sezona ratne serije "The Mandalorian" imala je budžet od 15 miliona dolara po epizodi, prema THR-u, što bi cijenu cijele sezone od osam epizoda zaokružilo na 120 miliona dolara.
Tehnički giganti poput Applea i Amazona također su dali gomile novca kako bi izgradili svoja preduzeća za streaming. Amazon troši 465 miliona dolara na prvu sezonu svoje nadolazeće TV serije "Gospodar prstenova", prema THR -u, a to uključuje 250 miliona dolara koje je potrošio na otkup prava.