U testnoj fazi
2

Netflixov pokušaj naplate zbog dijeljenja lozinki izazvao otpor korisnika, mnogi zbunjeni

N. O.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Netflix iskušava najavljenu politiku dodatne naplate korisnicima koji dijele lozinke s drugima izvan njihovog domaćinstva u tri latinoameričke zemlje, ali se cijeli projekt teško može nazvati uspješnim jer je izazvao otpor kod korisnika, a mnogi su ostali zbunjeni.
U aprilu je Netflix izvijestio o svom prvom gubitku pretplatnika u više od deset godina te su saopštili kako su ljudi koji dijele lozinke svojih računa djelimično odgovorni.

Streaming gigant počeo je testirati strožijuu politiku u martu kako bi spriječio ljude da dijele lozinke s osobama izvan njihovog "domaćinstva" u Kostariki, Čileu i Peruu.

Prema uslovima ovog testa, pretplatnicima se naplaćuje mjesečna naknada - što je ekvivalent od oko 2 do 3 dolara u lokalnoj valuti svake zemlje, pojasnili su iz Netflixa za Insider - kako bi dodali dodatni korisnički račun za nekoga ko živi izvan njihovog domaćinstva.

Rest of World razgovarao je s više pretplatnika Netflixa u Peruu koji su rekli da su poruke o promjeni politike zbunjujuće i da nisu podvrgnuti nikakvoj provedbi koja im je naplaćivala dijeljenje lozinki.

Glavna stvar koja je izazvala zbunjenost potrošača bilo je pitanje kako Netflix definira "domaćinstvo".

Predstavnik Netflixa rekao je za Rest of World da iako je kompanija bila svjesna da neki potrošači misle da to znači bilo koga u užoj porodici vlasnika računa, oni definiraju domaćinstvo kao ljude koji dijele fizičko prebivalište.

"Iako smo počeli raditi na plaćanju zbog dijeljenja lozinki prije više od 18 mjeseci, već pet godina jasno je određeno da je 'Netflixov račun za ljude koji žive zajedno u jednom domaćinstvu", rekao je glasnogovornik Netflixa za Insider.

Rest of World također je izvijestio da je Netflix naišao na otpor državnih potrošačkih agencija u Kostariki, Peruu i Čileu. Peruanska potrošačka agencija preporučila je Netflixu da pojasni svoju definiciju "domaćinstva", izvijestio je Rest of World.

Ista agencija rekla je da bi nova Netflixova politika naplate korisnicima za dijeljenje lozinki mogla dovesti do proizvoljne diskriminacije potrošača.

Glasnogovornik Netflixa rekao je da će poduzeti dodatne korake kako bi obavijestili korisnike o svojoj definiciji domaćinstva.

"Milioni članova koji aktivno dijele račune u ovim zemljama obaviješteni su e-mailom, ali s obzirom na važnost ove promjene, sve sporije povećavamo obavijesti. Zadovoljni smo dosadašnjim odgovorom", rekao je glasnogovornik.

Rest of World izvijestio je da je anonimna predstavnica službe za korisnike Netflixa rekla da su ona i drugi predstavnici korisničke službe zbunjeni šta reći vlasnicima računa kada su upitani o novoj politici.