Ovaj film bi mogao biti najneočekivaniji kandidat za Oscara: Traje tri i po sata, reditelj ga je sam finansirao
Ranije ove godine, kada se počelo pričati o "The Brutalistu", veliki dio diskusije se vrtio oko zapanjujućeg niza brojeva. Posebno je interesantno da je za svoj treći film Bradyju Corbetu bilo potrebno sedam godina za finansiranje i nezavisno produciranje ep od tri i po sata, koji je zasnovan na originalnom scenariju – za samo 10 miliona dolara.
Sve to je navelo magazin Slate da ga proglasi najneočekivanijim kandidatom za Oscara te da cijeli Hollywood pokušava shvatiti kako je to uspio.
Njegovo postignuće izgledalo je još jedinstvenije u svjetlu njegove izrazito nekomercijalne priče, koja prati poslijeratnog mađarskog arhitektu (Adrien Brody) dok ima posla sa zahtjevnim američkim pokroviteljem (Guy Pearce) i upravlja vlastitim komplikovanim odnosom sa svojom jednako izvanrednom suprugom (Felicity Jones).
Sam film, koji se pojavio kao ozbiljan kandidat za Oscara, istovremeno je emocionalno uvjerljiv i iznenađujuće pristupačan. Čini se da je "The Brutalist" više od bilo kojeg filma nakon dugo vremena proširuje mogućnosti nezavisnog filma.
Film je predstavljen na Venecijanskom filmskom festivalu u septembru, a nagrađen je 13-minutnim ovacijama.
U režiji Bradyja Corbeta, film istražuje život Lászlóa Totha (Adrien Brody), jevrejskog arhitekte mađarskog porijekla koji je preživio holokaust i nakon što je emigrirao u SAD sa svojom suprugom (Felicity Jones) se susreće sa misterioznim Harrisonom Leejem Van Burenom (Guy Pearce ), koji mijenja tok njegovog života.
Nakon prve projekcije filma, kritičari nisu imali dovoljno superlativa za film koji je dobio jednoglasne pohvale i upoređivan je s nekim od najcjenjenijih holivudskih filmova svih vremena.
Novinar Diego Andaluz rekao je da je film na nivou "Kuma" Francisa Forda Coppole, "Once Upon a Time in America" Sergija Leonea i filma "There Will Be Blood" Paula Thomasa Andersona, nazvavši ga "vizionarskim američkim epom koji definiše eru".