Marketinški potezi
7
Pjesma "Baby Shark" se pretvara u animiranu seriju, a stižu i žitne pahuljice
I. Č.
Ilustracija: Shutterstock
Popularna pjesma za djecu "Baby Shark", koju su pojedini američki mediji okarakterisali kao dječija himna, uskoro će se pretvoriti u animiranu seriju na pretplatničkom kanalu za djecu Nickelodeon, piše CNN.
Pjesma je postala popularna odmah nakon što je objavljena na YouTubeu 2015. godine, a od tada je prikupila više od tri milijarde pregleda, što su odmah prepoznale velike svjetske kompanije.
Kompanija Kellog, najpopularnija po žitaricama i čipsu, je objavila da će u partnerstvu s korejskim Pinkfongom pustiti u prodaju "Baby Shark" žitarice. Stoga će "Baby Shark" uskoro plivati u zdjelicama s mlijekom.
Žitarice će biti s okusom bobičastog voća i gumenih bombona, navodi Kellogg u sapćenju.
Proizvod će se krajem septembra naći u Walmart trgovinama.
Možda vas zanima
Brzo pobijedite prehladu
Sezona je virusa: Donosimo nekoliko savjeta za one koji "nemaju vremena" biti bolesni
Inspiracija za praznike
Pronašli smo novogodišnje ukrase po pristupačnim cijenama koji će upotpuniti svačiji dom
Vezani članci
Omiljena dječija pjesmica
Spot za "Baby Shark" postao prvi video na YouTubeu koji je dostigao 10 milijardi pregleda
Borba za autorska prava