Sjevernokorejska web stranica tvrdi da "Squid Game" odražava "brutalno" društvo Južne Koreje

"Publika je tužna zbog stvarnosti južnokorejskog društva, koje postaje kao brutalna situacija u kojoj je čovječanstvo uništeno zbog ekstremne konkurencije", piše u članku objavljenom na web stranici Arirang Meari o distopijskoj drami.
Proizvedena u Južnoj Koreji, serija sa devet epizoda postala je globalna senzacija i Netflixova najgledanija serija. Prati 456 takmičara bez novca, uključujući sjevernokorejskog bjegunca, koji se takmiče za nagradni fond od oko 38 miliona dolara, igrajući niz tradicionalnih korejskih dječjih igara, da bi otkrili da eliminacija iz svakog kruga znači smrt.
Objavljena prošlog mjeseca, iako iznimno popularna u Južnoj Koreji, također je izazvala negodovanje zbog okrutnog prikaza problema dugovanja i poteškoća s otplatom u zemlji.
Kako Sjeverna Koreja rutinski kritikuje južnokorejsku kulturu i njen kapitalistički sistem, iskoristili su "Squid Game" kako bi prikazali sebe kao egalitarno društvo.
"Squid Game" slijedi film "Parasite", dobitnika Oscara iz 2020. za najbolju sliku, koji se također fokusirao na teme nejednakosti u Južnoj Koreji, prateći siromašnu porodicu lopova koja se probija u živote naivnih bogataša.
U to vrijeme, jedan sjevernokorejski časopis sa sjedištem u Japanu film je opisao kao remek-djelo koje je "oštro razotkrilo stvarnost" jaza bogatih i siromašnih u zemlji, navodi Reuters.
Utjecaj iz inostranstva i vanjske informacije doživljavaju se kao prijetnje vodstvu Sjeverne Koreje, a lider zemlje Kim Jong-un dugo je naređivao svojim građanima da izbjegavaju strani utjecaj, od mode do plesnih pokreta.
Kim je u junu K-pop nazvao "opakim rakom", prema KCNA, sjevernokorejskoj državnoj medijskoj agenciji, a u julu, u službenim novinama zemlje Rodong Sinmun objavljene su preporuke mladima da izbjegavaju upotrebu "opasnog" slenga iz Južne Koreje, prema južnokorejskoj novinskoj agenciji Yonhap.