U novoj reklami za Comcast Steve Carell nosi odijelo Djeda Mraza i zajedno sa svojim pomoćnicima pokušava spasiti Božić od krize pandemije koronavirusa.
Reklama traje ukupno tri i po minute i nosi naziv "The Greatest Gift".
"Nakon godine koja je iza nas obični pokloni jednostavno neće biti dovoljni", komentariše Carell preko videopoziva s vilenjacima.
Njegovi pomoćnici zatim pronalaze rješenje za povratak tradicionalne Božićne radosti.
"Praznici su vrijeme kada slavimo zajedništvo i uživamo provodeći vrijeme s ljudima koje volimo. Na taj način jedni druge podsjećamo na sve ono što je zaista važno, a takvi podsjetnici su posebno važni u godini kakva je ova. Nadam se da će ova priča ljudima donijeti tračak radosti", govori Carell.
Možda vas zanima
Na Federalnoj televiziji
U posljednjem izdanju Znzkvi-ja postavljeno pitanje o Klix.ba: Znate li vi odgovor?
Završena AB konstrukcija
Park Residence poprima završne obrise: Privedene kraju ključne građevinske faze
Vezani članci
Podsjetila na vrijednosti