Završen 67. Pulski filmski festival, trijumfirali filmovi "Tereza37" i "Otac"
Film "Tereza37" Danila Šerbedžije dobitnik je velike Zlatne Arene za najbolji film na 67. Pulskom filmskom festivalu, dok je nagrada publike Zlatna vrata Pule pripala filmu "Otac" Srđana Golubovića.
Filmu "Tereza37" produkcijske kuće Focus media producentice Irene Marković pripalo je još pet Zlatnih Arena i to za režiju Danilu Šerbedžiji, za scenarij Lani Barić, za najbolju sporednu žensku ulogu Ivani Roščić za ulogu Renate u filmu, za montažu Dubravki Turić te za masku Snježani Gorup, objavio je Ocjenjivački sud Hrvatskog takmičarskog programa na konferenciji za novinare koja je održana u Festivalskom centru u Puli.
Tri Zlatne Arene na ovogodišnjem Pulskom filmskom festivalu osvojio je film "Ribanje i ribarsko prigovaranje" reditelja Milana Trenca i to Zlatnu Arenu za najbolju mušku glavnu ulogu Radi Šerbedžiji, za ulogu Petra Hektorovića, za najbolju sporednu mušku ulogu Leonu Lučevu za ulogu Paskoja te za muziku koja je dodijeljena Igoru Paru.
Filmu "Mater" reditelja Jure Pavlovića pripale su dvije Zlatne Arene, za oblikovanje zvuka Martinu Semenčiću i za kameru Jani Plećaš, a tom je filmu pripala i nagrada "Breza" za najboljeg debitanta, dok je film "Mare" rediteljice Andree Štaka osvojio također dvije Zlatne Arene i to za kostimografiju Sari Giancane i Valentini Vuković te za scenografiju Jani Plećaš. Zlatna Arena za vizuelne efekte u filmu dodijeljena je Vedranu Štefanu za film "Ideš?idem" reditelja Ljube Zdjelarevića, prenosi Hina.
Film "Berge Istra" koji je privukao veliku pažnju gledalaca, a koji je prikazan nakon odjele nagrade, bavi se gigantskim brodom koji je izgrađen u pulskom brodogradilištu Uljanik 1972. godine i koji je tada bio najveći brod na svijetu te, kako se navodilo, "najveći uspjeh samoupravnog socijalizma". Tri godine nakon porinuća, brod je misteriozno nestao u Tihom oceanu, pokrenuta je dotad najveća pomorska potraga, a nakon dvadeset dana brod je proglašen nestalim te je za njega isplaćena najveća odšteta u historiji. Kroz intimne priče svjedoka, razgovore s graditeljima broda, pomorcima i porodicama žrtava, koristeći dosad neobjavljeni arhivski materijal, film istražuje tajnu nestanka "jugoslavenskog Titanika", jednu od najvećih tajni u pomorskoj historiji.
Ovaj 100-minutni film, u produkciji Hrvatske radio televizije, snimljen je u Hrvatskoj, Norveškoj i Španjolskoj, u kombinaciji istraživačkog novinarstva i autorskog izričaja, a kreirala ga je ekipa Puljana, od reditelja i scenariste do snimatelja i članova pulskog benda koji su kreirali muziku, a koji su svi redom odrasli u sjeni Uljanika ili tako što im je blizak član porodice ondje radio ili su sami, bar neko vrijeme, radili u pulskom brodogradilištu.