Sve je dozvoljeno i samo je mašta granica za osmišljavanje dizajna. Konkurs se otvara 09.12. i traje do 31.12. do 12:00 sati.
Pratite www.tuborg.design i odmah po otvaranju konkursa krenite sa stvaranjem. Ostavljen je prazan prostor na ambalaži – ispunite ga najboljim dizajnom koji možete osmisliti.
Dodatna napomena je da je neophodno da budete punoljetni za učešće u konkursu.
Pobjednički dizajn će se naći na preko 40 miliona limenki i etiketa i biti će viđen od strane 30 miliona ljudi u 6 država (Srbija, Mađarska, BiH, Bugarska, Crna Gora, Hrvatska).
Pobjednik će svoj dizajn kao dio vlastitog portfolija moći pokazati na TYPO konferenciji u Berlinu gdje će ga Tuborg poslati u maju 2016. i pobrinuti se za sve putne troškove i troškove boravka. Za više informacija o TYPO konferenciji i mogućnostima koje vam nudi posjetite http://typotalks.com/berlin/
Nakon zatvaranja konkursa u januaru, Tuborg stručni žiri će odabrati finaliste koji su ispoštovali sve uslove briefa, bili originalni i maštoviti, a zatim je na potrošačima da odluče o pobjedniku.