Balet "Posljednja noć, Šeherzada" i predstava "To nikad nigdje nije bilo" na repertoaru NPS
Fragment iz baleta ruskog kompozitora Arama Hačaturjana "Posljednja noć“ prvi je dio ove baletne predstave u kojem igraju Darika Dunganova i Masafumi Okuzono.
Čuveni balet "Šeherzada" komponovao je Nikolaj Rimski – Korsakov, a u glavnim ulogama nastupit će solistica Baleta Narodnog pozorišta Sarajevo Tamara Ljubičić i Ivan Salonski.
"Kako mi je ovaj čarobni grad ostao u sjećanju kao multikulturalni ambijent na razmeđi Istoka i Zapada, u kome se prepliću tradicionalno i moderno, vizuelna raskoš i orijentalni mirisi, simfonijska suita Šeherzada bio mi je logičan izbor i inspiracija za koreografiju u kojoj dominira svevremena priča o ljubavi, prevari, izdaji, mržnji, nasilju, osveti i smrti. Kooperativnost, visoka motivacija, entuzijazam i otvorenost prema inovacijama, ali i simbolika legendarne heroine koja je vijekovima bila simbol umjetnosti pripovijedanja, dala mi je ideju da spojim dramske i plesne elemente i tako u potpunosti iskoristim kreativni potencijal ansambla", zapisala je koreografkinja baleta "Posljednja noć; Šeherzada" Vesna Orlić.
U predstavi učestvuju solisti i ansambl Baleta Narodnog pozorišta Sarajevo.
To nikad nigdje nije bilo priča o neuništivnosti grada Sarajeva i njegovih građana
U petak, 5. aprila u 19:30 sati publika će moći pogledati dramsku predstavu "To nikad nigdje nije bilo", rađenu po motivima romana Tvrtka Kulenovića "Istorija bolesti", u režijskog postavci Dine Mustafića.
Adaptaciju i dramatizaciju uradio je Darko Lukić, a dramaturgiju su potpisali Vedrana Božinović i Darko Lukić.
U predstavi igraju: Slaven Vidak, Vedrana Božinović, Aldin Omerović, Kaća Dorić, Ermin Sijamija, Emina Muftić, Dino Bajrović, Merima Lepić-Redžepović, Mona Muratović, Belma Salkunić-Bektešević, Mak Čengić, Alisa Čajić, Hana Zrno i muzičar Adnan Salihović.
"Dokumentarno i dokumentarističko predložak je i oslonac za našu predstavu, u onoj mjeri u kojoj su to bili i za roman Tvrtka Kulenovića. Kao inspiracija za umjetničko istraživanje koje je u ovom slučaju teatar sjećanja. Teatar koji je, kako bi Heiner Müller rekao, prozor kroz koji gledamo u prošlost. Istovremeno je on ovdje i okvir za sliku naše sadašnjosti. Možda preko njegovog ruba pomalo izvirujemo i u neku još nevidljivu, maglovitu budućnost. Predstava izrasta kao proces razgovora između knjige, pozornice i gledališta. Suočavanje, sjećanje, propitivanje, svjedočenje. Sučeljavanje mnogih malih, privatnih povijesti s onim velikim, kolektivnim, službenim povijestima", poručio je Darko Lukić.
Radno vrijeme blagajne:
Na dan izvođenja predstava u dva termina: od 9:00 do 11:30 i od 15:30 do 19:30 sati. Ostalim radnim danima od 9:00 do 15:00 sati.