"Kada sam tog 31. januara, prije deset godina u Zagrebu, prvi put izašao pred publiku, nisam znao šta me očekuje. Iskreno, i sada kada gledam unazad na taj period, nisam sasvim siguran šta me je to snašlo“, naveo je Bajović te dodao da uprkos činjenici da mnogi pojam stand-up komedije u regionu smatraju kao "nešto novo", bliskost tema sa svakodnevnim životom i realnošću, tajna su sve veće popularnosti ovog kulturnog izričaja.
“Ono što nas stand-up komičare razlikuje od ostalih kolega, jeste upravo ta interakcija sa publikom jer ona je zapravo suština našeg rada. Naši nastupi su svojevrsni razgovor s njima. Iako se taj naš žanr ponegdje prevodi kao "komedija s nogu", to je u stvari komedija – sa stavom. Komičar iznosi svoje stavove o nekoj temi, a svaki put kada se publika nasmije, oni mu ili potvrđuju taj stav ili mu barem potvrđuju pravo na njega, što je zapravo prava demokratska atmosfera“, našalio se Bajović.
"Regionalno prepoznatljivi brand Gorenje je u kolekciji Simplicity ponudio vrhunske proizvode inspirisane jednostavnošću crno-bijelog dizajna. Sigurni smo da će i regionalno prepoznatljiv humor Peđe Bajovića vođen idejom jednostavnih rješenja za naše svakodnevne probleme nasmijati brojne Bosance i Hercegovce na ovoj turneji i drago nam je što smo dio ovog projekta”, istakao je Uroš Marolt, direktor kompanije Gorenje Commerce kao generalnog pokrovitelja turneje.
Predstavu “Crno-bijelo“ koja govori o razlikama kojima smo okruženi u svakodnevnom životu, Bajović će predstaviti i publici u Tuzli (BKC 03.02), Zenici (BNP, 06.02.), Mostaru (HNK, 09.02.), Banjoj Luci (GP Jazvac, 12.02.), Prijedoru (Pozorište, 18.02.), Bihaću (Kulturni centar, 19.02), te u Brčkom (Dom kulture) gdje će se turneja završiti 26. februara.
Ulaznice se mogu kupiti na blagajnama prostora-domaćina, dok se za sarajevsku premijeru ulaznice mogu nabaviti putem portala kupikartu.ba i njihovih prodajnih mjesta, te na blagajni BKC-a.
Više o Peđi Bajoviću na www.pedjabajovic.com i www.komedijasnogu.com.