Repertoar sačinjen od stilski sasvim drugačijih senzibiliteta, članovi Gudačkog orkestra MAS pokazali su uz soliste iznimnu predanost u interpretaciji, i prenijei energiju ansambla kojeg kroz rad vodi snažni entuzijazam.
Njihove izvedbe osnažio je u prethodnim danima rad s vrsnim umjetnicima, predavačima Sarajevo Chamber Music Instituta kroz koji su djela pripremana i studiozno analizirana. Članovi i članice Orkestra Tamara Arsovski, Jelena Vidović, Alma Dizdar, Azra Dizdar, Amna Hujić; Ilma Hodović, Melisa Karić, Anja Rajić, Emina Džanović, Aida Dajić, Ana-Maria Pilj, Lazar Vinković, Ajdin Mulabdić, Lucija Gregov, Emina Ćatović, Manuela Ekmečić, Dženis Mrkonjić, Fahrudin Strojil, Dario Kos, Roko Đuzel, Miron Konjević i umjetnička voditeljica orchestra doc. dr. Belma Alić pokazali su da je pred ovim orkestrom šansa za veliku budućnost ozbiljnog profesionalnog ansambla.
Uvodnim predavanjem, dr. Ivan Čavlović je slušatelje uveo u tematski koncept koncertne večeri. Sa početkom nešto poslije 20.00 sati, na scenu su izašli violončelisti Belma Alić i Chris Finckel , u pratnji gudačkog orkestra MAS. Koncertni program je otvoren djelom Antonija Vivaldija, a radi se o Koncertu za dva violončela i orkestar RV 531, g mol, komponovanom oko 1720. godine. Djelo stilski pripada periodu baroka, čija je pompezna artikulacija i naglašena ritmičnost uvela koncert u atmosferu povišene energije.
Uslijedio je koncert za klavir i orkestar K. 449, br. 14, E dur (1782-1784) Wolfganga Amadeusa Mozarta, a na sceni orkestru pridružio pijanista Bernard Rose. Navedeni koncert pripada zreloj fazi Mozartovog djelovanja, i sastoji se od tri stavka tipično raspoređena po formuli kao brz-lagan-brz, s elementima formalne kompleksnosti i izvođačke virtuoznosti. Orkestar i Rose su svojom izvedbom odgovorili na zadatak decentnim i skladnim interpretiranju navedenog koncerta. Rose stilistički obojenim tonom na klaviru u klasičkom maniru, a s druge strane orkestar u sposobnosti održanja stabilnosti interpretacije, čak i kada solista u svom umjetničkom senzibilitetu i trenutnoj inspiraciji tempo prilagođava osjećaju, što je u ovom slučaju za orkestar sigurno bio poseban izazov.
Nakon pauze, uz orkestar, na scenu je stupila mlada flautistica Mirna Mlikota. Uslijedilo je izvođenje kompozicije Milana Prebande Bosanski pastorale za flautu i klavir, čiji aranžman za flautu i orkestar potpisuje Bećir Drnda. Ovaj je komad na reperotoar postavljen slijedeći ideju SCMF da se na svakom koncertu izvedu djela bh. autora i promovira bh. kompozitorstvo. Pastoralni i folklorni motivi, uz melanholičan prizvuk su protekle noći obilježili izvedbu ovog djela, koju je Mlikota je u svom izražaju veoma suptilno vodila ka gotovo meditativnom doživljaju.
Naposlijetku, publika Doma oružanih snaga je imala priliku uživati u efektnom djelu Četiri godišnja doba u Buenos Airesu, Astora Piazzolle, koje su izveli gudački orkestar MAS uz violinisticu Deborah Wong, pod dirigentskom palicom Chrisa Finckela. Piazzolla je komponovanjem ovog djela nastojao prikazati život u Buenos Airesu kroz sva godišnja doba. Deborah Wong se po prvi put u Sarajevu pojavila kao solistica s orkestrom, iako ju je publika od ranije poznavala kao predavačicu SCMI, ali na zadovoljstvo publike: Njena je precizna, kristalno intonirana i virtuozna izvedba bila vrijedna atmosfere završne noći orkestarskog programa SCMF. Ritam i karakter tanga je dominantan kroz sve stavke kompozicije, a obzirom da je riječ i o stilizaciji, pojedini motivi iz Vivaldijevog djela Četiri godišnja doba su se jasno mogli razaznati u sinoćnjoj interpretaciji, tako da je koncept koncertne večeri donio neuobičajen ugođaj za SCMF i večer za pamćenje, balansirajući između virtuoznosti u izvedbi i vrhunske zabave za izvođače i publiku.