"Mr. It Boy - bajka života u tri čina" u Maglaju: Mjuzikl o muškim "sponzorušama"
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/150827010.jpg?v=1)
Partnerska udruženja Umero i Dictum Factum pokrenuli su inicijativu i od UNDP-a u sklopu LOD IV projekta dobili finansijska sredstva za provođenje projekta "Sport, kultura i edukacija su moj izbor!"
U okviru ovog projekta bit će izveden i prvi bosanskohercegovački monomjuzikl/kabare "Mr. It Boy - bajka života u tri čina" koji je svoju premijeru trebao imati 5. juna 2014. godine, no akteri predvođeni autorom Adijem Softićem su premijeru bili primorani otkazati zbog velikih poplava.
U međuvremenu je Softićev režireski poduhvat "Živa zastava za domovinu" osvojio priznanje kraljice popa Madonne.
"Godinu dana poslije ponosno mogu reći da pripreme za premijeru koju ćemo na svu sreću i zahvaljujući kvalitetu cjelokupnog projekta održati 11. septembra 2015. godine teku odlično. Svakog dana smislimo i ukomponujemo nešto novo. Tu noć će Maglajska Aleja platana postati magični vrt. Itekako smo ovo sve zaslužili, žestoka borba je iza nas. Pobijedili smo!", kaže Adi Softić.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/150827010.2_xl.jpg?v=1730639445)
Tema ovog interesantnog muzičko-scenskog formata je sociološki fenomen "muške sponzoruše", izgubljenost mladih ljudi koji u nedostatku vlastitih amibicija idu linijom manjeg otpora.
"Inspirisano je činjenicom da se u našem društvu konstantno krije istina o muškarcima, dok su žene uvijek izložene kritikama. Zaintrigiralo me i to što je The New Yorker upravo pisao o toj temi i istraživao sam postoje li takvi slučajevi u Bosni. Tekst sam napisao prema nekim ličnim pretpostavkama kako bi to mogao izgledati psihološki profil, hod, govor i ponašanje takvog muškarca. Pozabavio sam se i sa ekipom izborom muzike, ipak ta sponzoruša mora slušati i pjesme koje govore o novcu, krađi, varanju, uzimanju...", pojašnjava Softić.
Performans je zbog specifičnosti cjelokupne situacije u Maglaju i činjenice da je prvi umjetnički projekat nakon poplava ponovo dobio podršku Madonnine platforme.
"Podrška je moralna, ali i vrlo produktivna. Dobili smo mnogo kontakata pojedinih menadžera i dizajnera s kojima možemo po preporuci fondacije kontaktirati i uspostaviti saradnju. Također, dobit ćemo i web promociju nakon premijere na samoj platformi. Ponosan sam na ovaj grad i nas, njegovu djecu", kaže Adi Softić.
Interesantno je da se prvi put u Maglaju nešto dešava u Aleji, gdje više od 100 godina raste i opstaje desetine platana.
Pogledajte fotografije Vanje Lisac i Adnana Šahmana, te video reklamu.