Otvorena online izložba povodom godišnjice smrti profesora Anura Hadžiomerspahića
Anur Hadžiomerspahić, zajedno sa nekolicinom drugih predavača, odigrao je ključnu ulogu u osnivanju Odsjeka grafičkog i multimedijlnog dizajna na Američkoj akademiji moderne umjetnosti.
Kao predavač AAMA radio je u periodu od 2012. do 2016. godine.
"Bio je omiljeni profesor, a svojim nesebičnim zalaganjem i posvećenošću znao je studente motivisati na maksimum kreativnog rada, obučiti ih za učešće u profesionalnom svijetu reklamiranja, otvoriti im mnoga vrata i uvući ih u čaroliju maštovitog svijeta grafičkog dizajna, učeći ih njegovom britkom jeziku, kojim ih je nerijetko pozivao da društvo u kojem žive učine boljim. Studenti su sa nestrpljenjem čekali profesorova predavanja i konsultacije. Dobijali su razne zadatke, od izrade logotipa i brendiranja, preko dizajniranja omota za albume, simulacija promotivnih kampanja, prilika da zajedno s profesorom rade i stažiraju, do izrade raznoraznih plakata", kazali su iz AAMA-e.
Dio Hadžiomerspahićevih radova predstavljen je na izložbi koja obuhvata logotipe, plakate na različite teme i nekoliko CD omota. Na izložbi su predstavljeni i radovi Džejne Radmilović, Hane Pajtić, Admira Isakovića, Emira Vejzovića, Tarika Krkbeševića te mnogih drugih.
Podsjećamo, Anur Hadžiomerspahić rođen je 1971. godine u Sarajevu. Studij grafičkog dizajna započeo je na Likovnoj akademiji u Sarajevu, a diplomirao je na Evropskom institutu za dizajn (Istituto Europeo di Design) i Akademiji likovnih umjetnosti Brera (Accademia di Belle Arti Brera) u Milanu u Italiji.
Tokom bogate stvaralačke karijere, dobio je brojna priznanja poput poziva Haralda Szeemanna, jednog od najznačajnijih aktera kustoske prakse u svijetu, koji je bio u ulozi selektora 49. Venecijanskog bijenala 2001. godine, da sa svojih 20 godina nastupi na centralnoj izložbi sa serijom plakata "Human Condition".
S ciklusom "Human Condition" pojavio se ponovo na 53. Venecijanskom bijenalu 2009. godine, sa smjelom postavkom u "Reggio Emilia" supermarketu i na gradskom trgu. Bio je suosnivač i kreativni direktor projekta i muzeja "Ars Aevi", učestvujući u formiranju respektabilne kolekcije ovog muzeja, gdje su se u Sarajevu našla djela svjetskih, savremenih umjetnika Michelangela Pistolleta, Bizhana Bassirija, Jannisa Kounellisa, Marine Abramović, Ilyae Kabakove, Josepha Kosutha i mnogih drugih.
S Ajnom Zlatar osnovao je reklamnu agenciju "Ideologija" koja je nosila epitet "najnagrađivanija reklamna agencija u Bosni i Hercegovini", u kojoj je bio kreativni direktor i s kojom je razvio značajan broj zapaženih reklamnih kampanja. Kroz 'cover design', "Ideologija" je obezbjedila vizualni identitet nekolicini bosanskohercegovačkih bendova, poput Ede Maajke, Letu Štuke i Zabranjenog pušenja, kao i Amiri Medunjanin. Spot Letu Štuke „Minimalizam“, rađen u "Ideologiji", bio je dio stalne postavke Umjetničke galerije Bosne i Hercegovine.
Radovi iz "Ideologije" nagrađivani su sa: "Golden Drumsticks" 1998. godine u Portorožu na "Golden Drum Advertising Festival of the New Europe", "Golden Light" iste godine na istom festivalu, kao i "Specijalna nagrada za najbolju ideju", zatim dva puta, 1998. i 2000. godine u Parizu na "Epica Awards - Europe's Creative Awards" nagradom "Epica Finalist" te 2000. godine nagradom "Epica Winner", kao i brojnim drugim.