Dvije predstave
76

Početak marta u Narodnom pozorištu Sarajevo donosi sjajna dramska ostvarenja

Klix.ba
Narodno pozorište Sarajevo (Foto: Arhiv/Klix.ba)
Narodno pozorište Sarajevo (Foto: Arhiv/Klix.ba)
U prvoj sedmici marta u Narodnom pozorištu Sarajevo možete pogledati dramu "Sinovi umiru prvi" koja će biti izvedena u sklopu festivala Sarajevska zima te predstavu "Kavkaski krug kredom" koju je prema tekstu Bertolta Brechta režirao Paola Magelli.

U ponedjeljak, 4. marta, s početkom u 19:30 sati, na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo će u okviru XXXV festivala Sarajevska zima 2019 biti izvedena predstava Narodnog pozorišta Republike Srpske "Sinovi umiru prvi" rađena po tekstu Mate Matišića, u režiji Marka Misirače.

Predstava
Predstava "Sinovi umiru prvi"

U predstavi igraju: Dragoslav Medojević, Nataša Ivančević, Aleksandar Stojković, Miljka Brđanin, Boško Đurđević, Goran Jokić, Ljubiša Savanović, Zlatan Vidović, Svetlana Popović, Đorđe Marković, Vladimir Đorđević, Rok Radiša, Zoran Stanišić.

U utorak i srijedu , 5. i 6. marta, u 19:30 sati u Narodnom pozorištu Sarajevo možete pogledati dramu Bertolta Brechta "Kavkaski krug kredom". Predstava je nastala u koprodukciji sa festivalom MESS, u režiji Paola Magellija, za koju je adaptaciju i dramaturgiju uradila Željka Udovičić Pleština.

Predstava
Predstava "Kavkaski krug kredom" (Foto: M. O./Klix.ba)

U predstavi igraju: Maja Izetbegović, Ermin Bravo, Ejla Bavčić Tarakčija, Ermin Sijamija, Aleksandar Seksan, Aldin Omerović, Vedrana Božinović, Mediha Musliović, Amra Kapidžić, Vedran Đekić, Miodrag Miki Trifunov, Merima Lepić Redžepović, Dino Sarija, Nerman Mahmutović, Isa Seksan, Ajra Branković, Hena Omerović, Dino Hamidović, Kenan Kojić /muzičar.

Djelo je napisao Bertolt Brecht, univerzalni genij, dramaturg, pisac i pjesnik, režiser i teoretičar pozorišta. Zaslužuje posebno priznanje jer se njegove drame gledaju i danas u pozorištima širom svijeta. Osnovne ideje njegovih djela kreću se u znaku socijalizma, pacifizma i internacionalizma. Njegov sarkastičan stil, koji ga nikad ne napušta u djelima, javlja se s toplim suosjećanjem prema siromašnima i slabima. U izgradnji svoga stila služio se tekovinama i temama od najstarije do moderne književnosti.