Na poziv kustosice galerije Cabaret Voltair Sonie Bischoff, Hubjer je predstavio koncept "Re-fju-dži" vođen aktuelnom tematikom i problemom izbjeglica. Pitanje diskusije je bilo da li je dadaizam politika i na koja pitanja ona može dati odgovor.
Hubjer je istaknuo za Fenu da je radom, u ovom slučaju "live painting showom", postavio direktno pitanje o ljudskom moralu i etici u vaganju vrijednosti te prihvatanju drugog i drugačijeg.
"Velika je čast biti pozvan iz jedne institucije kao što je Cabaret Voltair, te mi je drago što postoji sličnost u radu s konceptom te galerije i smislom dadaizma. Smatram da bh. umjetnost, u ovom slučaju mladi umjetnici, svojim radom daju kvalitetne odgovore na ključna pitanja, te da je naš jezik univerzalan", kazao je on.
Hubjer podvlači da su osnivači Cabaret Voltaira bili izbjeglice, ali su drugačije prihvaćeni u tadašnjoj zajednici nego što su to izbjeglice danas. Pojašnjava da je referenca za njegov rad bila slika "Splav meduza" poznatog slikara Theodora Gericaulta, te je postavljen u kontekst izbjeglica i izbjeglice u kontekst dadaizma.
Riječ je o radu velikog formata dva puta 1,60 metara, rađen miks tehnikom, a ostat će kao dio stalne postavke Cabaret Voltaira.
Koncept "Re-fju-dži" će sredinom proljeća biti predstavljen i sarajevskoj publici.
Dadaizam je umjetnički pokret koji u traženju novoga izraza negira sve ustaljene vrijednosti. Naglašava besmislenost civilizacije koja uništava vlastite vrijednosti, te apsurdnost, izlažući banalne predmete kao umjetnička djela.