U pitanju je komična opera koju izvode solisti opere Narodnog pozorišta Sarajevo i orkestar Sarajevske filharmonije.
Uloge u ovoj operi tumače Aida Čorbadžić, Melisa Hajrulahović Tomić, Katarina Kikić (Serpina), Leonardo Šarić, Denis Isaković (Uberto), te Dejan Kajević i Bruno Papišta (Vespone).
Opera kompozitora Giovannija Battiste Pergolesija prvo izvođenje u Narodnom pozorištu imala je 1968. godine, a drugo 1996. godine.
"Ovo je kamerna predstava na našem jeziku koja je veoma praktična u mobilnosti, pa se može izvesti i na mjestima na kojima publika nije imala priliku vidjeti operne predstave", kazala je direktorica Narodnog pozorišta Marijela Margeta-Hašimbegović.
Režiser Ognian Draganoff na današnjoj konferenciji za medije je kazao da je rad na ovom djelu bio "odlična avantura i izazov" jer je naslov veoma zahtjevan.
"U pitanju je djelo koje nije uobičajeno za operu. Naizgled djeluje jednostavno, ali potrebna je velika doza koncentracije da se isprati čitav tekst uz muziku. Hvala solistima i orkestru na trudu, strpljenju i intenzivnom radu. Pozivam publiku da vidi vrlo značajno i produkcijski visokorangirano umjetničko djelo", kazao je režiser.
Dejan Kajević je član opernog hora koji u predstavi igra ulogu Vesponea, nijemog sluge.
"Operni pjevač je 3D umjetnik, on u isto vrijeme pjeva, pleše i glumi, te je veoma bitno da si u svakom segmentu dobar. Ja u ovoj operi samo glumim. Ovo je prvo operno djelo koje ima draž da je živo, na našem je jeziku i može se prilagoditi bilo kojem prostoru", istakao je Kajević.
Saradnju između Muzičke akademije i Narodnog pozorišta predstavio je v. d. direktora Opere Dario Vučić.
"Gudački orkestar Muzičke akademije bi u narednom periodu trebao izvoditi ovu predstavu, a izvodit će je studenti Muzičke akademije koji će na ovaj način imati svoju praksu, na sceni i uživo. Plan je da taj projekat krene od januara 2016. godine", kazao je Vučić.
Komična barokna opera "Služavka gospodarica" u režiji Ogniana Draganoffa, publici već dobro poznatog reditelja iz Bugarske, predstavlja produkciju koja već sada obećava da će ispuniti očekivanja ne samo operne publike, već i mlađe populacije.
"Kada smo otvorili vrata pozorišta u novoj Umjetničkoj sezoni, otvorili smo i jedan novi topliji odnos prema publici koja je to zaista i prepoznala. Publika treba da osjeti i doživi pozorište kao mjesto susreta, utočište od svakodnevnice, mjesto sučeljavanja s vlastitim emocijama koje će im pomoći da se bolje snađu u vremenu u kojem živimo. Publiku treba njegovati i odgajati. Putevi naših kreacija kroz umjetnost postaju vječni u odnosu na jedan život koji čini samo jedan tren. I zato je umjetnost tako iznad nas i zato je tako važna", kazala je prethodno za Klix.ba direktorica Narodnog pozorišta Marijela Margeta-Hašimbegović.