Tada neshvaćena verzija Da Vincijevog mosta je nakon 500 godina oživotvorena u blizini Osla. I od tada do danas izaziva kako pažnju, tako i bezbroj pitanja vezanih za kompleksnost slavnog umjetnika.
Muzej Kulenović Collection u švedskom gradu Karlskrona u svojoj stalnoj postavci ima nekoliko djela koja se vežu za ime slavnog Da Vincija.
Kustos muzeja Rizah Kulenović je za Fenu izjavio da višestruka dimenziona projekcija, danas popularna 3D projekcija, koja je vidljiva na slikama Da Vincija kao što su „The Nativity“ ili „Jaslice“ iz muzeja Kulenović Collection i „Mona Lisa“ iz Louvrea, upravo potvrđuju genijalnost koju je Da Vinci u matematici, inžinjerstvu, niskogradnji i planiranju gradova spoznao i u svojim slikama perfektno prikazao.
"Nije slučajno da su skice mosta za Zlatni rog nastale 1502.- 1503. godine jer je poznato da je u tom periodu Da Vinci radio po nalogu Cesare Borgia kao vojni inžinjer i da je crtao topografske karte. A između 1503. i 1506. godine nastaje studija za Bitku kod Anghiaria, po kojima je urađen srebreni tanjir koji je također izložen u Muzeju Kulenović Collection, a 1504. godine je nacrtana Mona Lisa", pojašnjava Rizah Kulenović.
Veličina misli Da Vincija je po Rizahu Kulenoviću misteriozno genijalna, a njegovih 6.000 zapisa su svjedoci te genijalnosti.
Tumačeći sliku „The Nativity“ ili „Jaslice“, koja je u stalnoj postavci Muzeja Kulenović Collection, kustos Rizah Kulenović je uspio objasniti svoje viđenje intrigantne genijalnosti višestruke projekcije te svojim esejima prenijeti čaroliju pokreta i virtuelnim posjetiocima muzeja.
"Djela Da Vincija su povod da se brojni poznavaoci i poštovaoci Da Vincija svakodnevno javljaju ili posjećuju Muzej Kulenović Collection upoznajući tako i našu historijsku i geografsku povezanost s Firencom, Venecijom, Milanom i Istanbulom", kaže u razgovoru kustos Rizah Kulenović.