"Crvena Zona" je nakon te tragedije još nenastanjeno područje, visokorizično za život. Pristup je dozvoljen jedino vojsci i policiji iz sigurnosnih razloga, kao i radnicima angažiranim na rekonstrukciji.
Fotografije Andreja Đerkovića nastale su kad je isposlovao dozvolu za ulazak.
Vidjevši pustoš u sablasno tihom jezgru srednjovjekovnog gradića neminovno mu se, kaže, javilo poređenje s uništenim životima devedesetih godina proteklog stoljeća u ratnom Sarajevu.
Sjetio se tadašnje iskrene i direktne pomoći italijanskog naroda Sarajlijama, pa je odlučio da muzeju u L'Aquili, kada bude rekonstrusan, pokloni umjetničku kolekciju više sarajevskih autora, što je u međuvremenu i učinio.
Izložba "Zona Rossa" oslikava ljudski fatalizam i karakter onih koji su preko noći ostali bez domova, čime je u njihovim životima nastala praznina koju je nemoguće objasniti ako nije osobno doživljena.
"Prazne ulice i napušteni trgovi u pitoresknom gradiću otvoreni su za bezgraničnu interpretaciju u kojoj sposobnost percepcije života prije i poslije postaje preduslov za o(p)stanak u njemu. Prolaznik se poziva na interakciju, konfrontirajući prazninu gradskih obrisa s imaginarnim sadržajem koji vizuelno ima zadatak da nadomjesti urbani pejzaž", kaže Đerković.
Andrej Đerković je inicijator i kreator "Sarajevo Collezione per L'Aquila", umjetničke kolekcije radova sarajevskih umjetnika za obnovljeni Eksperimentalni muzej savremene umjetnosti (Museo Sperminetale d'Arte Contemporanea) u L'Aquili.
Rođen je 1971. godine u Sarajevu, gdje je završio Školu primijenjenih umjetnosti. Od 2002. je član Udruženja likovnih umjetnika primijenjene umjetnosti Bosne i Hercegovine. Član je Međunarodne federacije fotografske umjetnosti, Švicarske asocijacije fotografske umjetnosti i Federazione Italiana Associazioni Fotografiche (FIAF). Član je i Belfast Exposed Photography Community Group-a. Jedan je od osnivača Kolekcije Ars Aevi Muzeja savremene umjetnosti Sarajevo. Živi u Ženevi i Sarajevu.