Luksemburg prvi, a BiH petnaesta u svijetu po ispijanju Jägermeistera po stanovniku
Jägermeister je u našoj državi u prošloj godini premašio brojku od 400.000 prodanih boca, što je najveći prodajni uspjeh u 20 godina prisutnosti na BIH tržištu. Tajna uspjeha brenda Jägermeister leži u inovativnom, trendovskom komuniciranju sa svojom targetnom skupinom. Prva modna linija majica urađena u suradnji sa bh. streatwear brendovima Molimao i Revolt Clothing, atraktivan Image event u Sarajevu za vrijeme SFF-a, projekti realizovani kroz društvene mreže brenda, sveprisutne promocije praćene posebnim timom hostesa – Jägeretta, sponzorisanje vodećih muzičkih festivala u zemlji, još jednom su pozicionirali brend kao inspirativan kada je riječ o marketinškom pozicioniranju.
Jägermeister se danas izvozi u više od 120 zemalja u svijetu, sa preko 91 miliona prodanih boca i zauzima 8. mjesto u prvih 10 premium žestokih pića. Kompanija Mast postala je vlasnik dotadašnjih distribucijskih kompanija u Velikoj Britaniji i SAD-u, te tako osigurala vlasništvo i kontrolu nad tri najveća tržišta za svoj brend. Godina pred nama posebna je za Jägermeister brend u našoj zemlji, jer će obilježiti dvadeset godina prisutnosti na ovom tržištu.