Bh. pijanista Adis Sirbubalo izveo je kompozicije sa svog prvog solo albuma "Sevdah na distanci". Koncertnu izvedbu, u trajanju od 45 minuta, pratile su animacije vizuelnog umjetnika Enisa Čišića koje su, sinhronizovane uživo s muzikom Sirbubala i specijalnim svjetlosnim konceptom, sinoć oživjele prostor Galerije BKC-a i prisutnima pružile sofisticirano audio-vizuelno iskustvo.
Kombinacija klavirske izvedbe i live animacije, te saradnja ova dva uspješna bh. umjetnika, nakon tromjesečnih priprema, svoj vrhunac doživjela je sinoć, a publika nije krila svoje oduševljenje ovim potpuno novim i do sada neviđenim konceptom.
Večeras se program šestog Pop Art Festivala nastavlja u istom prostoru, galeriji Bosanskog kulturnog centra, u 22 sata i to izložbom "Tri(o)logija" najznačajnije bh. dizajnerske grupe TRIO. Izložba "Tril(o)gij" će sarajevskoj publici predstaviti više od trideset originalnih i reproduciranih naslovnih strana magazina, časopisa i novina, koje je grupa TRIO dizajnirala u periodu od 1988. do 1999.
Postavka je podijeljena u 3 segmenta, pa tako prvi od njih, pod nazivom "_April_92_December_95" čine originalne naslovnice ratnih izdanja časopisa Dani. Drugi segment naslovljen "_date_undefined" sačinjen je od reprodukcija naslovnica magazina Lica, Fantom slobode, Mladina i Dani, a koje su prema sadržaju, ali i dizajnerskom rješenju još uvijek aktuelne. Treći segment "Alert!" prikazuje naslovnice kojima je TRIO na kritički način zabilježio neke od najvažnijih historijskih događaja s kraja 20. vijeka.
"Ova postavka u svom totalitetu ističe radikalnost sadržaja naslovnica, te dovitljivost vizualnog jezika kojim se taj sadržaj komunicira. Istovremeno, ukazuje na hrabrost i buntovnost s kojom su ovi dizajneri kreirali vizualna svjedočanstva o važnim historijskim događajima. Bez autocenzure, u konstantnoj igri aproprijacije, sarkazma i društvene kritike, naslovnice grupe TRIO postavljaju se kao jedan od najznačajnijih primjera društveno- političke angažiranosti u bh. grafičkom dizajnu", istakla je Adna Muslija, kustosica izložbe.
Grupu TRIO su 1985. godine osnovali svršeni studenti Akademije likovnih umjetnosti, Bojan Hadžihalilović, Dada Hadžihalilović i Lela Mulabegović Hatt. Isprva je ovaj dizajnerski trojac bio aktivan učesnik u izgradnji sarajevske punk i pop art scene, prerastajući krajem 80-ih u jedan od najznačajnijih i najangažiranijih dizajnerskih brendova.
Njihovo prvo nadaleko hvaljeno djelo bio je redizajn naslovnice čuvenog albuma Beatlesa Sergeant Pepper za pop-rock grupu Plavi orkestar, koja je prodata u gotovo pola miliona primjeraka. Odatle je TRIO nastavio da kreira dizajn za brojne druge bendove, pozorišta i časopise o umjetnosti i kulturi. Devedesetih godina, grupa TRIO nastavlja svoj rad, koristeći već prepoznatljiv dizajnerski stil da bi lokalnu i svjetsku javnost informisala o ratnim dešavanjima u BiH. Tako nastaje serija plakata i razglednica pod nazivom "Pozdrav iz Sarajeva", koje su postale jedne od najreproduciranijih vizuala tokom i nakon rata. O djelovanju ove grupe pisali su The Independent, The Guardian, News Week, Art Press i mnogi drugi, dok su njihovi radovi bili izloženi na mnogim međunarodnim izložbama.
Svi zainteresovani izložbu "Tril(o)gij" mogu posjetiti svakim radnim danom i subotom u periodu od 09 do 20 sati. Izložba će biti otvorena do 1. oktobra 2022. godine. Više informacija o Pop Art Festivalu možete pronaći na Facebooku i Instagramu.