Precizno isplanirano
239

Coldplay postavio novi standard za muzičku industriju, smanjili emisiju ugljika na turneji za 59 posto

L. R.
Coldplay (Foto: EPA-EFE)
Coldplay (Foto: EPA-EFE)
Bend Coldplay uspio je smanjiti izravnu emisiju ugljika na svojim nastupima za 59 posto, što ih čini jednim od prvih ekološki osviještenih bendova u svijetu.

Naime, kada su članovi benda 2021. godine najavljivali turneju "Music Of The Spheres", otkrili su da će smanjiti izravnu emisiju ugljika na svojim nastupima za najmanje 50 posto u usporedbi s prethodnom turnejom

No, nedavno su objavili da su već premašili ovaj cilj, postigavši ​​59 posto smanjenja izravnih emisija ugljika tokom prve dvije godine turneje. Informaciju o tome potvrdili su i iz MIT Environmental Solutions Initiative.

Kako dalje navode, ovo izvanredno postignuće dokaz je preciznog planiranja, inovativnih rješenja i predanosti svih uključenih u turneju. S tim u vezi postigli su brojne pozitivne rezultate kao što je sedam miliona posađenih stabala, koje je podržala organizacija One Tree Planted. Na taj način obnovili su približno 10.000 hektara zemlje u 24 države.

Također, koristili su reciklirane baterije za nastupe i LED narukvice, koje su fanovi vraćali poslije nastupa, a uspjeli su postaviti i dva uređaja za čišćenje oceana i uštedjeti na gorivu za letove. Posebno ističu i da je 72 posto otpada preusmjereno na recikliranje i kompostiranje te da je onima kojima je to potrebno donirano 9.625 obroka i 90 kilograma higijenskih proizvoda,

Iako su postigli značajne rezultate, članovi benda priznaju da još uvijek imaju mnogo toga učiniti. Oni će se nastaviti zalagati za industrijske standarde u održivom obilasku i izvještavanju o emisijama, radeći s partnerima na stvaranju osnovnih vrijednosti ugljičnog otiska za različite vrste putovanja.

Profesor John E. Fernandez iz MIT Environmental Solutions Initiative pohvalio je Coldplay za njihovo vodstvo u održivosti. On je naveo da bend postavlja novi standard za cijelu muzičku industriju sa značajnim napretkom u smanjenju emisija od turneja.

Coldplay je za održivost uključio i fanove. Otprilike jedna trećina publike koristila je javni prijevoz, a četiri posto putovalo je metodama bez ugljika poput hodanja ili vožnje biciklom, čime su značajno smanjene neizravne emisije.