Poznato je da Demofest godinama važi za jedan od najboljih demo festivala, koji okuplja mlade, talentovane bendove, pružajući im šansu da se predstave rame uz rame sa najvećim svjetskim i regionalnim muzičkim zvijezdama.
Također, ovaj festival je pored muzičkog dijela uvijek pratio i jedinstven vizuelni identitet te je svako novo izdanje bila prilika i izazov da se Demofest priča grafički prikaže na nov i originalan način.
Stoga, ove godine Demofest raspisuje konkurs za najbolji plakat koji nosi ime po Goranu V. Jankoviću, osnivaču agencije Aquarius, koja je inače i organizator festivala. Stručni žiri u sastavu:
-
Prof. dr Mladen Miljanović (Akademija umjetnosti – UNIBL, smjer intermedijalne umjetnosti)
-
Prof. mr. Bojan Hadžihalilović (Akademija likovnih umjetnosti Sarajevo, odsjek grafički dizajn)
-
Ma. docent Vladimir Klepić (Akademija umjetnosti – UNIBL, smjer grafički dizajn)
-
Dejan Šijuk (kreativni direktor – Aquarius)
-
Aleksandar Živanić (kreativni direktor – Aquarius)
Spomenuti žiri izdvojit će najbolje radove i dodijeliti tri nagrade u sljedećim iznosima:
- nagrada 2.000 KM (1000 €)
- nagrada 1.000 KM (500 €)
- nagrada 500 KM (250 €)
Uputstvo za prijavu kao i uslove konkursa možete pronaći na zvaničnom sajtu https://www.demofest.ba/konkurs-za-plakat/ festivala, dok se prijave šalju isključivo putem mail adrese [email protected].
Dodjela nagrada će se održati na svečanom otvaranju izložbe najboljih plakata 19. 7. 2023. godine, u Domu omladine u Banjoj Luci. Konkurs je otvoren od 7. 6. do 7. 7. 2023. godine.
O Goranu V. Jankoviću: Goran, koji nas je prerano napustio, je bio slikar, dizajner, doktor ekonomije, profesor i osnivač odsjeka za grafički dizajn na Akademiji umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci. O važnosti njegovog doprinosa govori činjenica da je Akademija odlučila da svoju godišnju nagradu za najboljeg mladog dizajnera nazove upravo po njemu. Pored svih dostignuća u svom životu, Goran je bio i pionir advertajzinga na ovim prostorima. Kao jedan od osnivača agencije Aquarius, pomogao je da ova agencija stasa u jednu od najvećih kreativnih kompanija na regionalnom tržištu. U to ime, kako bi pokazali zahvalnost za njegov doprinos kreativnoj industriji, nagrada konkursa za najbolji plakat nazvana je upravo po njemu.