Sama atmosfera pjesme pretočila se odlično u atmosferu spota, za što je zaslužna mlada i talentirana ekipa koja polako ali sigurno osvaja svijet hrvatske kinematografije - rediteljica, Sonja Tarokić, te glumci Tihana Lazović i Igor Kovač.
Tihana je sa samo 24 godine postigla ono čemu većina glumica teži u svojoj karijeri, a prošla godina donijela joj je niz priznanja. Osim što je film "Zvizdan" Dalibora Matanića, gdje Tihana nosi glavnu ulogu, osvojio nagradu žirija na festivalu u Cannesu, Tihana je za ulogu u navedenom filmu osvojila Zlatnu Arenu Pula Film Festivala za glavnu žensku ulogu a nedugo nakon toga i nagradu kao najbolja glumica na Festivalu istočnoevropskog filma u Cottbusu. Nedavno je uvrštena među deset najboljih mladih evropskih glumaca u sklopu programa European Shooting Stars 2016., koji svake godine u vrijeme Berlinalea predstavlja nove glumačke nade europske kinematografije, a francuski Le Passeur Critique uvrstio je Tihanu na svoj tradicionalni popis najboljih glumica u 2015. na kojem su se našle, među ostalima, Emma Stone, Charlize Theron i Jennifer Lawrence.
Igor Kovač također je jedan od hrvatskih glumaca koji u posljednjih nekoliko godina izaziva popriličnu pažnju svojim glumačkim ostvarenjima. Nakon uloga u filmu "Ćaća" Dalibora Matanića, "Kotlovina" Tomislava Radića te seriji "Nedjeljom ujutro, subotom navečer" Predraga Ličine , svoj talent potvrdio je ulaskom u ansambl HNK Ivana pl. Zajca u Rijeci, i ulogom u filmu "Kosac" Zvonimira Jurića za koju je dobio Zlatnu Arenu za sporednu ulogu.
Do sada, u više od 25 godina postojanja Hladnog piva, igrom slučaja, rediteljsku palicu njihovih video spotova držali su muškarci, no ovaj put štafetu je hrabro preuzela Sonja Tarokić, mlada i perspektivna rediteljica poznata po kratkometražnim filmovima "Kurvo!", "Ja sam svoje posložila", "Pametnice" te posljednjim "Tlo pod nogama". Sonji Tarokić bilo je ovo prvo iskustvo snimanja muzičkog video spota.
"Kada me Mile nazvao bila sam zaista presretna jer sam oduvijek htjela režirati spotove i bilo mi je bitno napraviti nešto dobro. Većina njihovih spotova oslanja se na humor ili na društvenu poruku, i oni su kao članovi benda uvijek prisutni. Ovo je sad nešto potpuno drugačije: ljubavna je pjesma, ozbiljna, spot je poput igranog filma ali bez Hladnog piva igdje u spotu. Tihana Lazović i Igor Kovač jedni su od najperspektivnijih i nagrađivanijih glumaca u Hrvatskoj, a također nemaju iskustva s muzičkim video spotovima pa smo zato svi zajedno bili jako entuzijastični. Mislim da je ovo pjesma koja će se dugo vrtiti i pamtiti. Netipična je za Hladno Pivo, a svejedno jako dobro 'sjeda", opisala je Sonja.
Mile je istakao kako je Sonja napravila jako strastven i emotivan spot u kojem će se naći mnogi koji su se nekad onako pošteno posvađali s partnerom.
"Lijepa riječ spada u one malo netipične pjesme Hladnog piva, mogli bi je okarakterizirati kao baladu o dvoje dosta temperamentnih ljudi . Htjeli smo radit s novim licima iz filmskog svijeta pa je odluka pala na Sonju Tarokić, koja je onda za glavne uloge predložila Tihanu Lazović i Igora Kovača, što nam je zazvučalo kao smislena cjelina", rekao je.
Sa pjesmom i spotom "Lijepa riječ" Hladno pivo ulazi u 2016. godinu i najavljuju užurbani radni tempo koji ih čeka.