Pred izbore
4.3k

Helem nejse ima novu pjesmu "Glas": U glavnim ulogama "Bakir, Milorad i Dragan"

D. Be.
Mjesec dana agresivne predizborne kampanje povodom lokalnih izbora u BiH završio se jutros, stupanjem na snagu izborne šutnje, a grupa Helem nejse tačno u 7 sati predstavila je spot za novu pjesmu "Glas".

"Petak 13, kao posljednji dan ovogodišnje kampanje, nije svim političarima bio nesretan, jer su neki od njih dobili priliku da se okušaju u novim ulogama – onim statista", navode iz Helem nejsea.

"Budući da je pandemija koronavirusa najviše pogodila političare i državni aparat, odlučili smo da sve regionalne političke lidere pozovemo kao statiste u spot kako bi im barem malo pomogli da prežive ovu tešku godinu, jernije lako vratiti se s kavijara na buraniju. Kao i uvijek, zloupotrijebili su našu naivnu dobrotu primjenjujući njihov ustaljeni princip 'zavadi pa vladaj'", poručuje trojac Gagara, Stihomir i Toshi.

Ističu da je svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima potpuno slučajna
Ističu da je svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima potpuno slučajna

Ističu da je u proteklih mjesec dana, predizborna kampanja svojim sadržajima u potpunosti zagušila medijski prostor.

"Mudro smo sačekali predizbornu šutnju jer nam je to jedina prilika da progovorimo i iskažemo svoj stav na ovu temu. Kampanja je protekla u duhu rijaliti šoua, kandidati su se fer i sportski omalovažavali, vrijeđali, međusobno diskreditovali, izazivajući u nama niske strasti i ogromnu želju da izađemo na ovogodišnje lokalne izbore. Zahvaljujemo se na svim asfaltiranim centimentrima, pobacanim lecima, pismima, mejlovima i brendiranim stranačkim maskama i asepsolima, što je jedina inovacija njihovih PR timova", kažu iz Helem nejsea.

Ističu da je svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima potpuno slučajna
Ističu da je svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima potpuno slučajna

Svojevrsne kritike cjelokupnom političkom sistemu, poput ove, sarajevski bend upućivao je i ranije, no ovog puta su granice nadmašili spajanjem kreativnosti sa novim tehnološkim dostignućima. U tome im je pomogla Via Media koja potpisuje kreativni koncept i izvršnu produkciju spota.

Režiser spota je Irfan Avdić, dugogodišnji prijatelj i kolega benda. Prve reakcije publike su sjajne, a članovi benda se nadaju da će, na ovaj način, podstaći mlade ljude u BiH na izlazak na sutrašnje izbore.