Šta vi mislite?
60

Hurricane na udaru kritika zbog singla koji je prvo snimila Karleuša: "U najmanju ruku katastrofa"

I. S.
Srbijanska grupa Hurricane objavila je pjesmu "Runde", koju je prethodno snimila Jelena Karleuša. Uslijedile su brojne reakcije publike.

Nedavno se na društvenim mrežama pojavila Karleušina verzija ove pjesme, koja nije objavljena na njenom albumu. Tekst je napisao pokojni Milan Laća Radulović.

"To je tekst koji sam ja kupila i platila još 2020. Nema tu ništa sporno. Sve drugo je prevara i laž. Ljudi se bave malverzacijama i prevarama, marketingom zarad marketinga. Mislim da samo treba poslušati moju verziju i uporediti sa bilo kojom drugom verzijom. Mislim da publika treba da da posljednji sud kako je ko otpjevao i čija je verzija bolja", rekla je za Telegraf.rs.

Djevojke iz grupe Hurricane su zatim navele kako nisu znale da je pjesma ranije prodata Karleuši. Ne žele ulaziti u bilo kakvu vrstu konflikta s njom.

"Iz moralnih obaveza i poštovanja prema izvođačima koji su puštali demo verzije, kao i vlasniku pjesme, nismo htjeli objavljivati demo verziju niti praviti medijsku 'frku' bez potrebe jer to pokojni Laća, tekstopisac ove pjesme, ne zaslužuje. On je tekstopisac i prve pjesme grupe Hurricane 'Favorito' s kojom se grupa proslavila, tako da nam je bila želja da 'Runde' budu naše", kazale su za Nova.rs.

Međutim, na YouTubeu su se ubrzo počeli nizati negativni komentari na račun grupe Hurricane.

"Dokaz da nije sve u tekstu nego kako ga otpjevaš, melodija itd. Ovo je u najmanju ruku katastrofa", "Koliko menadžment nema pojma šta radi s ovim djevojkama", "Šta uradiše Karleušinoj pjesmi? Naravno, nemam ništa protiv djevojaka, ali menadžmentu sve najgore", "Pravit ćemo se da ovo ne postoji i da će zvanična verzija Karleušine pjesme 'Runde' da izađe. Nemam ništa protiv ovih djevojaka, ali za ovu pjesmu treba mnogo više emocije, bola i vokalne tehnike da se iznese", neki su od komentara.