Kreativnost, inovacije i regionalni značaj događaja bili su presudni kriteriji da se MAC nađe među dobitnicima nagrada u oštroj konkurenciji manifestacija iz 30 zemalja svijeta.
Jedinstvena regionalna ceremonija koja objedinjuje dodjelu priznanja i nastupe izvođača kroz najsavremeniji muzičko - scenski izraz i vrhunsku scensku produkciju, MAC, osvojila je treće mjesto u kategoriji Muzički događaj.
Globalno takmičenje na kome se biraju najbolji događaji godine i najbolje lokacije, ogranizuje ADC Group. Ovo je bila 14. po redu dodjela priznanja, u okviru Bea World festivala, međunarodnog festivala događaja i komunikacija (The International Festival of Events and Live Communication).
Žiri koji je odlučivao o nagradama bio je sastavljen od vrhunskih profesionalaca u sferi marketinga i komunikacija, odnosno donosilaca odluka u najvećim svjetskim multinacionalnim kompanijama kao što su Oriflame, Lavazza, Lego, Airbus, Ferrari, Bayer itd.
U ime manifestacije Music Awards Ceremony, nagradu je na BEA ceremoniji primio Milenko Škarić, osnivač i vlasnik kompanije Skymusic u čijoj se organizaciji i produkciji održava MAC.
“Ovo je prvo međunarodno priznanje za MAC i jako smo sretni. Ponosan sam na cijeli tim Skymusic-a koji je vjerovao u ideju da je moguće ujediniti region jednim muzičkim događajem na najvišem produkcijskom nivou. Konkurencija u Milanu je bila jaka, nadmetali su se muzički događaji iz gotovo svih zemalja svijeta, ali žiri je prepoznao naš kvalitet. Ovo priznanje nam je ujedno i podstrek da sljedeće godine budemo još bolji.” rekao je Škarić.
Manifestacija MAC ušla je nedavno i u finale izbora za još dva međunarodna priznanja - Eventex i German Brand Awards, a proglašenja pobjednika ta dva takmičenja biće održana u martu i u junu 2020. godine.