Kako je rekao Feni, muziku i stihove ovog ljetnog hita u najavi pisao je upravo on, dok je aranžman radio zajedno s Hrvojem Domazetom koji je zaslužan za izvrsnu produkciju, mix i mastering. Josip kaže da su reakcije na pjesmu već prvoga dana bile odlične.
Iako je gotovo deset godina član benda Sinergija, oživjela je, napominje, želja da se okuša u kantautorskom radu.
"Bez obzira na to što ovim putem idem sam, opet za svako mišljenje pitam kolege iz benda. Želja za kantautorskim radom me natjerala da snimam sam i da imam taj neki 'ispušni ventil' izvan benda, jer bend ima svoju priču. Šest osoba godinama gradi zvuk i ostvaruje publiku. Naša muzika ide na neki tvrđi zvuk, a ovo što ću ja raditi bit će romantično i komercijalno", otkrio je on.
Romantičan spot koji prati pjesmu sniman je u Makarskoj i Carskim vinogradima Mostar.
Dodaje da će sve pjesme koje budu izlazile na ime Joppetto biti njegov autorski rad. Ističe da će na zimu objaviti i drugu pjesmu, nakon čega ide u veliki projekt o kojemu još ne može govoriti.
"Cilj mi je, ustvari, idućih pet godina izbacivati single po single, a zatim objaviti i album prvijenac. Imam puno planova, a kad bi se 20 posto njih ostvarilo bio bih presretan. Važno mi je izbaciti drugu pjesmu onda kada sam planirao jer smatram da je važno pratiti planove kako se čovjek ne bi pogubio u svemu", smatra on.
Mladi muzičar ističe da će pjesma "Bebita" imati svoj marketing za BiH i Hrvatsku, a možda i šire.
"Ne mogu utjecati na to kome će se svidjeti, ali vjerujem da pjesma uvijek pronađe onoga za koga je pisana. Da u to ne vjerujem ne bih radio ovo. Ova pjesma je inače prva u mom samostalnom albumu koji će imati neki svoj koncept", napomenuo je on.
Ima planove za duete, kaže Josip, dodajući da to neće biti neka velika imena poznata široj javnosti, nego njegovo osobno zadovoljstvo i ljudi s kojima bi on u budućnosti volio raditi. Za sebe smatra da je povučen čovjek koji voli biti u gužvi i pratiti ono što se događa, a govoreći o važnosti promocije među mladima i na društvenim mrežama, Josip dodaje da je dobro živjeti u vremenu u kojemu se lako promovirati.
"Danas ima puno izbora za objaviti stvari koje želimo i stvarati krug ljudi koji voli i cijeni tvoj rad. Prije je to bilo drugačije i teže. Nekome to izgleda teško ili loše, ali ja smatram da društvene mreže imaju svoje prednosti, bez obzira na brojne nedostatke. Iako mladi ponekad steknu loše uzore, iskreno vjerujem da svojim primjerom možemo pokazati da objavljeni sadržaj može i treba biti zanimljiv, dobar ali i odabran", istaknuo je on.
Za svoj bend Sinergija kaže da ima odlične ideje koje ostvaruju međusobnim kompromisima.
"Ne podilazimo puno sa snimanjima pjesama publici, koliko bismo voljeli da upoznaju neku našu drugu stranu, što je ono što im mi volimo prikazati, a da oni iz toga izvuku ono što oni žele čuti. Malo je to teško objasniti, ali nama to uspijeva jer mi godišnje imamo jako puno nastupa", podvukao je.
Sinergija je do sada zabilježila brojne uspješne nastupe, kako u Mostaru, tako i u cijeloj Bosni i Hercegovini, ali i regiji. Ovaj bend nedavno je bio predgrupa Dalmatinu ispred 5000 ljudi te je nastupio na otvaranju ljetne sezone u Neumu.
"Snađemo se u svakoj vrsti nastupa. Kad nas ljudi zovu, mi našu energiju poklopimo s njihovom. Puno radimo, ali žao nam je nešto odbiti kada nas ljudi zovu iz srca. Oni vide i osjete naš trud, a to je najbolji marketing. Kada nisi fake, tek onda imaš rezultate", smatra Josip.
Govoreći o statusu pjevača u Bosni i Hercegovini, Josip kaže da se nema pravo žaliti jer su situacijom, uz svoj trud i uspješan rad, jako zadovoljni, ali dodaje da uvijek može biti bolje.
"U BiH bi trebalo riješiti stvari oko autorskih prava. Biti muzičar po meni je uvijek dobro, a snalaziš se kao i svi drugi. Svakome je teško pronaći sebe, bez obzira u kojoj zemlji živi", ističe on. Ovim se poslom, napominje, profesionalno bavi deset godina kroz koje je naučio puno toga, promijenio mišljenja, pristao na kompromise na koje možda nije trebao. Međutim, kako zaključuje, iz svega toga naučio je lekcije.