Može li Miley nadmašiti uspjeh hita "Flowers"? Svi pričaju o njenom izgledu u spotu nove pjesme
Nakon što je nedavno nagrađena prvim Grammyjem za svoj hit "Flowers" koji je osvojio top liste širom svijeta, Miley Cyrus predstavila je pjesmu koja je zapravo nastala 2012. godine. Govoreći za Apple Music 1 Miley i Pharrell su otkrili zbog čega su toliko čekali da je objave.
"Jednostavno smo znali da je rano. Samo smo znali da smo na putu nečega što nam je dobro... ali smo osjetili da možda okruženje nije spremno za to," rekao je Williams o odluci da čeka više od decenije da se objavi konačna verzija pjesme.
Pharrell and Miley Cyrus' "Doctor (Work It Out)" is now the #1 trending music video on YouTube worldwide. pic.twitter.com/YPWd1KsNbK
— chart data (@chartdata) March 2, 2024
"Mi jednostavno vjerujemo u tajming i u sve što se dešava kada bi trebalo da se dogodi... samo se činilo da je bilo tako slučajno, i bilo je toliko usklađivanja i toliko trenutaka koji su mi dali do znanja da je sada savršeno vrijeme. Ponekad stvari u našoj prošlosti imaju više smisla u našoj sadašnjosti nego što su ikada imale tada", objasnila je Miley.
U spotu vidimo Cyrus u blistavoj mini haljini kako pleše poput Wednesday Addams, a njena voluminozna kosa je u prvom planu. Pjevačica je rekla je da je prateći muzički spot "ono što je ovoj pjesmi zaista uvijek trebalo".Pojavljuje se u haljini Roberta Cavallija iz kolekcije za proljeće/ljeto 2004. koja je slična onoj koju je nosila na dodjeli Grammyja, a koja je izazvala pomamu na društvenim mrežama.
Također, otkriveno je da svoj fit izgled koji je u fokusu i u ovom spotu duguje pilatesu te je mnoge inspirisala da isprobaju ovu vrstu treninga.