Posjetitelji su imali priliku uživati u bogatoj ponudi zakupaca kućica na Trgu Oslobođenja – Alija Izetbegović i Trgu djece Sarajeva, a najmlađi su se mogli družiti i igrati u Hypo zabavnom parku i besplatnoj igraonici Argeta Junior Play House.
Zabavno je bilo i u Coca-Cola selu Djeda Mraza, gdje radnim danima od 16 do 20 sati, a vikendom od 12 do 14 i od 16 do 21 sat u Coca-Cola kućici Djeda Mraza djecu i njihove roditelje dočekuju Djeda Mraz, vilenjak i fotograf.
U PAN Winter Pubu je nakon After Work Partyija, u sklopu kojeg svakodnevno nastupa Duo Undergrounderi i DJ Haringa, za dobru zabavu bio zadužen Selam Tufekčić Trio, dok su sa BH Telecom ULTRA Stage-a prisutne zabavili članovi Aka_demije Pink Panter.
Večeras će u PAN Winter Pubu nakon After Work Party-ija za dobru atmosferu biti zadužena grupa Blavors, dok će na BH Telecom ULTRA Stageu od 20 sati nastupiti bend 100%..
Coca-Cola Sarajevo Holiday Market zajednička je aktivnost UG ZUP Baščaršija i Fondacije Sarajevo Navigator, nastala pod okriljem USAID-a.
Ovogodišnji Coca-Cola Sarajevo Holiday Market dio je projekta "PHOENIX – Kultura za budućnost", kojeg finansira EU, a realizuju Općina Stari Grad Sarajevo, Zona unaprijeđenog poslovanja (ZUP) Baščaršija i Fondacija Sarajevo Navigator.
Projekat "PHOENIX – Kultura za budućnost" dio je programa "Sarajevo 2014" kojeg finansira EU u okviru obilježavanja stote godišnjice početka Prvog svjetskog rata, s ciljem da se iz Sarajeva širom svijeta pošalje poruka mira, pomirenja i solidarnosti.