Održan koncert Odsjeka za kompoziciju Muzičke akademije u Sarajevu
Ovaj događaj održan je u petak, 18. juna 2021. godine, u Koncertnoj sali "Cvjetko Rihtman" (Sala Srednje muzičke škole Sarajevo), u znaku savremenog muzičkog izraza.
Koncert je otvoren kompozicijom MATH za violinu, violončelo i klavir kompozitorice, flautistice i asistentice na Muzičkoj akademiji UNSA, Hanan Hadžajlić koju su interpretirali Marko Simović (violina), Belma Alić (violončelo) i Zerina Šabotić (klavir). Đorđe Jovančić, student u klasi profesora Ališera Sijarića, predstavio se djelom Reditation za multiinstrumentalistu i sekvencer.
Ovom prilikom Gudački kvartet Muzičke akademije UNSA, u sastavu Tamara Arsovski (violina), Alma Dizdar (violina), Tatjana Romanić (viola) i Belma Alić (violončelo), izveo je Cross Bowing za gudački kvartet u prostornoj dispoziciji kompozitora i profesora na Muzičkoj akademiji UNSA Ališera Sijarića.
Program je uključio i ostvarenja studenata u klasi profesora Dine Rešidbegovića koja istražuju i povezuju akustičnu i elektroničku zvučnu sferu. Jedno od njih je Taped AMP za ozvučeno violončelo i traku Mirze Gološa, koje je svirala Selma Hrenovica (violončelo). Roko Đuzel se predstavio kompozicijom Stretched Liquid za alt flautu i Valhalla delay, u izvedbi sa Sonjom Međugorac (flauta). Na repertoaru se se našla i The Warp za ozvučenu violinu i kompjuter (digitalni delay), djelo Rijada Kaniže, koje je izvela Sara Barbara Bilela (violina).
Koncert je zaokružen nastupom Dine Rešidbegovića, kompozitora i profesora na Muzičkoj akademiji UNSA, koji je manipulacijom zvuka na Make Noise Modular Synth i Moog Subsequent 37 Analog Synth interpretirao Plus za sintetizatore zvuka.
Shodno epidemiološkim mjerama i naredbama nadležnih institucija, broj posjetilaca je bio ograničen. Zainteresovana publika, koja nije prisustvovala ovom događaju, snimak koncerta može pogledati na zvaničnom YouTube kanalu.