Ova američka pjevačica uspjela je pomoći pri registraciji više glasača u SAD-u nego ijedan drugi izvođač
Pjevačica je radila s organizacijom za registraciju birača HeadCount. Iz ove organizacije su kazali da je Carpenter registrovala 35.814 birača, uz dodatnih 263.087 birača angažovanih na druge načine, poput provjere njihovog statusa registracije ili biračkog mjesta.
Ona je postigla ovaj podvig kroz različite poklone na američkom dijelu svoje turneje Short n' Sweet te slanjem pošte.
Sabrina Carpenter has registered more voters than any other artist ahead of the 2024 presidential election during her #ShortNSweet tour.
— The Hollywood Reporter (@THR) November 5, 2024
Through her partnership with HeadCount, she has registered 35,814 voters, with an additional 263,087 voters engaged outside of registering… pic.twitter.com/LGcYBSfegS
U izjavi, izvršna direktorica HeadCount Lucille Wenegieme je rekla: "Kroz naše partnerstvo s preko 100 vrhunskih muzičkih umjetnika – poput Sabrine Carpenter, Green Daya, Ariane Grande i mnogih drugih – HeadCount je imao rekordnu godinu, registrirajući preko 450.000 novih glasača uz angažovanje više od 3 miliona ljudi kako bi bili sigurni da će glasati".
"Naš model funkcionira zato što muzičari i poznate ličnosti imaju kulturnu memoriju i intimnu vezu sa svojim obožavateljima, posebno među mladima, čiji identitet obožavatelja određenog umjetnika može biti čak i jači od drugih aspekata njihovog identiteta, uključujući pripadnost političkom stranka ili kandidatu", naveli su.
HeadCount radi s umjetnicima kako bi lično registrirao glasače na njihovim koncertima, a također vodi nagradne igre i druga takmičenja koja podstiču fanove da provjere registraciju glasača kako bi osvojili ulaznice za nastupe.