Pamela Ramljak: Meni smisao života nisu jahta, avioni i svaki dan nova Chanel torba
Pamela Ramljak je nedavno u javnost izašla s novim singlom i spotom "Vikend", a u narednom periodu planira duete i muzičke saradnje s kolegama.
U narednom periodu priprema dva dueta, jedan sa Bojanom Jambrušićem, pjevačem iz Hrvatske, a drugi sa Dženanom Lončarevićem koji će gostovati na baladi za koju je tekst i muziku napisala Pamela.
Pamelu Ramljak pamtimo kao jednu od članica benda Feminnem u kojem je, skupa s kolegicama Nedom Parmać i Ivanom Marić predstavljala BiH Eurosongu 2005. godine u Kijevu, kao i 2010. u Oslu, kad su predstavljale Hrvatsku.
Rođena i odrasla u Čapljini, Pamela od 1998. godine godine živi u Zagrebu, gdje je završila Muzičku akademiju i po struci je profesorica muzičke kulture, tako da je jedno vrijeme, nakon raspada grupe 2012. godine, radila i kao profesorica u školi.
Nakon položenog stručnog ispita počela je snimati svoj album prvijenac "Prijateljica" koji je izašao prošle godine. Prema njenim riječima, radi se o kantautorskom pop projektu u kojem si je dala oduška, a radila je s Antom Pecetićem i Borisom Đurđevićem iz Colonije.
U razgovoru za Klix.ba Pamela se prisjeća vremena dok je bila članica benda Femminem.
"Bilo je doista hektično, nama se to sve dogodilo veoma brzo. Nas tri smo se našle u finalu muzičkog takmičarskog showa Hrvatski idol i onda nas je pokojni Đorđe Novković spojio u jedan bend, iako to nijednoj od nas nije bila zamisao. Bile smo odlučne da to odradimo kako treba te da se ne raspadnemo nakon tri singla. Trajale smo devet godina, što je za jedan ženski bend i po nekim svjetskim standardima prilično dugo, budući da je prosječni rok trajanja tri godine. To iskustvo u bendu mi je dalo dobre temelje", navodi Pamela za Klix.ba.
Danas radi s nekim novim ljudima, a kaže kako je malo promijenila stil. Iako je i dalje ostala u pop vodama, u svoje je pjesme dodala elemente zabavne muzike.
U Beogradu sarađuje sa Sašom Mare Miloševićem koji je njen novi producent, a u saradnji s njim su nastale njene aktuelne pjesme "Vikend" i "Ispod kože", koje su doživjele pozitivan feedback publike.
"Nekako se sve posložilo. Sad sam i zrelija, odrasla sam, prošle su me sve te neke dječije bolesti, tačno znam šta mi je cilj, a to je imati dosta svirki, lijepo živjeti od ovog posla i to je to. Ja nisam neki megaloman da trebam imati milione pregleda na YouTubeu. Imam neka svoja viđenja karijere, nisam pretjerano za golotinju, ali nemam ništa protiv - ko voli, nek' izvoli. Ali ja imam neki svoj đir koji volim", kaže Pamela.
Ističe da dosta radi vjenčanja, što je veseli, a činjenicu da ima priliku raditi posao koji voli smatra blagoslovom.
"Svi mi drugačije gledamo na uspjeh, prema mom mišljenju je uspjeh održati neku normalnost, privatni život i moći živjeti lijepo od svog posla, da ti ne trebaju jahta, avioni i svaki dan nova Chanel torba. Meni to nije smisao života, meni je smisao života da mogu imati dovoljno novca za otputovati negdje sa svojim suprugom i uživati u ljepoti života", navodi Pamela.
Dodaje kako ne voli "golotinju", niti smatra da se mora povinovati "modernim trendovima" u muzici.
"Imam divnog supruga, svi segmenti u životu su mi posloženi i nemam tu neku želju da ja na silu napravim nešto, forsiranje nečeg ne ide. Ovo je moja comfort zona i znam da mi za deset godina neće biti neugodno. Sve drugo bih radila zbog velikog kompromisa da bih bila uspješnija u karijeri. Dosta pjevačica se okrenulo tom načinu jer im to donosi mnogo više posla. Prije dvadeset godina kad sam gledala te pjevačice na TV-u u fokusu su zaista bile pjesma i izvedba i sve su bile dive. Čini mi se da je danas skidanje postalo trend. U nekakvoj ukusnoj seksualnosti ne vidim nikakav problem, ali u posljednjih deset godina nekako imam osjećaj da je to otišlo predaleko. Moguće je da je i društvo takvo, da ljudi više nemaju živaca za nešto kvalitetno, nego im je bitno da imaju samo nešto oku ugodno", kaže Pamela.
S druge strane, dodaje, muškarcima to ne treba, niti se to od njih očekuje, stoga nije lako biti žena u pjevačkim vodama, budući da su žene danas u nezahvalnoj poziciji u odnosu na muškarce.
"Imamo masu pjevača koji moraju raditi mnogo toga kako bi se istaknuli i mladim je pjevačima puno teže danas nego prije deset godina kad smo npr. mi počinjali, ili pak ovim pjevačicama starog kova koje se više neće ponoviti, kad je tržište bilo zatvoreno i kad smo imali deset zvijezda u bivšoj Jugoslaviji, svi smo ih slušali i svi smo znali njihove pjesme. Ne mogu govoriti ništa loše o drugima jer sam se i sama na dvije posljednje pjesme okrenula više tom balkanskom zvuku koji mi je donio posla, ali opet ne mislim kako spotovi moraju biti toliko eksplicitni. Danas klinci od 10-12 godina gledaju te spotove i pitam se kakav primjer mi ostavljamo. Mi pjevačice ipak trebamo držati do neke granice, to je moje mišljenje", kaže naša sagovornica.