The Weeknd i Ariana Grande predstavili animirani spot za pjesmu "Save Your Tears"
Novi video predstavlja privlačan i nadrealističan animirani film s prikazima oba izvođača, koji je režirao Jack Brown, a producirao Blinkink.
Video se uklapa u temu i priču albuma "After Hours" - vidimo muški lik u crvenoj jakni, tu je i ponavljajući element obezglavljivanja - ali se u ovom videu čini više kao improvizacija nego razvoj priče.
Također, ova numera nastavlja seriju uspjeha koje je Weeknd započeo još u novembru 2019. godine objavljivanjem prvih pjesama iz albuma - "After Hours", "Heartless" i "Blinding Lights". Upravo je "Blinding Lights" numera koja je najbrže dosegla dvije milijarde strimova u historiji Spotifya i jedna je od samo četiri pjesme koje su dostigle tu brojku.
Uprkos pandemiji, Weeknd je imao izuzetno uspješnu prošlu godinu - uz uspjeh albuma "After Hours" nastupao je na poluvremenu Super Bowla 2021. godine na dodjeli American Music Awards i MTV VMA dodjeli.
Također, u prethodnoj godini je pjevač donirao više od 3 miliona dolara za razne svrhe, od dobrotvornih organizacija za Covid-19 i MusiCaresa do 300.000 dolara za žrtve eksplozije u Bejrutu prošlog ljeta.