Kuća dobrih tonova
75

Zajednička poruka nade u bolju budućnosti: "Love, People" postala globalna himna djece širom svijeta

Klix.ba
Dječiji hor iz Srebrenice "Kuća dobrih tonova" saopćio je da je spot za pjesmu "Love, People" koju izvodi više od 1.000 djece iz 15 horova širom svijeta završen.

Spot koji i slikom predstavlja glavnu poruku pjesme, prijateljstvo, ljubav i razumijevanje, jedinstven je poduhvat u čijem snimanju su učestvovali horovi sa Novog Zelanda, Kenije, Vietnama, Južne Afrike i drugih dijelova svijeta.

"Snimanje ove pjesme je bilo nevjerovatno putovanje. Toliko različitih kultura, toliko divnih običaja i toliko nasmijanih lica i svi sa istom porukom: jedinstvo i harmonija u svijetu", kažu iz "Kuće dobrih tonova".

Spot je sniman na više od 20 lokacija širom svijeta i za njegovu realizaciju je trebalo više od 6 mjeseci. Izvršni producent i pokretač projekta je Ismar Porić, muziku je radio Mirko Šenkovski Geronimo, tekst Ismar Porić i Tricia Tunstall. Scenario i režiju potpisuje Damir Bašić Duka.

"Svijet možda izgleda kao tmurno mjesto ispunjeno neprijateljstvom i nerazumijevanjem. Ipak, ispod toga, postoji nada koja se čuje u mjestima gdje vlada siromaštvo, nasilje... To je zvuk djece koja zajedno pjevaju u harmoniji koja mijenja njihove živote nabolje, dajući im nadu u bolje sutra, u bolji svijet",kažu iz "Kuće dobrih tonova".

Ističu da je "Love, People" zajednička poruka nade u bolju budućnosti, budućnost koju ova djeca svaki dan doživljavaju pjevajući ovu himnu, ali i učestvujući u radu El Sistema pokreta koji okuplja više od million djece u 65 zemalja širom svijeta.

Dječiji hor iz Srebrenice je 2014. godine snimio pjesmu "Love, People" kao pomoć žrtvama katastrofalnih poplava u Bosni i Hercegovini. Sada je ta pjesma postala globalna himna djece koji su u Sistema horovima širom svijeta.