Zajednička poruka nade u bolju budućnosti: "Love, People" postala globalna himna djece širom svijeta
Spot koji i slikom predstavlja glavnu poruku pjesme, prijateljstvo, ljubav i razumijevanje, jedinstven je poduhvat u čijem snimanju su učestvovali horovi sa Novog Zelanda, Kenije, Vietnama, Južne Afrike i drugih dijelova svijeta.
"Snimanje ove pjesme je bilo nevjerovatno putovanje. Toliko različitih kultura, toliko divnih običaja i toliko nasmijanih lica i svi sa istom porukom: jedinstvo i harmonija u svijetu", kažu iz "Kuće dobrih tonova".
Spot je sniman na više od 20 lokacija širom svijeta i za njegovu realizaciju je trebalo više od 6 mjeseci. Izvršni producent i pokretač projekta je Ismar Porić, muziku je radio Mirko Šenkovski Geronimo, tekst Ismar Porić i Tricia Tunstall. Scenario i režiju potpisuje Damir Bašić Duka.
"Svijet možda izgleda kao tmurno mjesto ispunjeno neprijateljstvom i nerazumijevanjem. Ipak, ispod toga, postoji nada koja se čuje u mjestima gdje vlada siromaštvo, nasilje... To je zvuk djece koja zajedno pjevaju u harmoniji koja mijenja njihove živote nabolje, dajući im nadu u bolje sutra, u bolji svijet",kažu iz "Kuće dobrih tonova".
Ističu da je "Love, People" zajednička poruka nade u bolju budućnosti, budućnost koju ova djeca svaki dan doživljavaju pjevajući ovu himnu, ali i učestvujući u radu El Sistema pokreta koji okuplja više od million djece u 65 zemalja širom svijeta.
Dječiji hor iz Srebrenice je 2014. godine snimio pjesmu "Love, People" kao pomoć žrtvama katastrofalnih poplava u Bosni i Hercegovini. Sada je ta pjesma postala globalna himna djece koji su u Sistema horovima širom svijeta.