Neki Jutuber rekreirao poznati plakat i doživio pravu filmsku avanturu u centru Sarajeva
Ovaj trio, inspirisan vizualom koji su primijetili u glavnom gradu BiH, a koji je originalno objavio Cineplexx Sarajevo, odlučio je da rekreira i objavi njihov zajednički rad na društvene mreže.
Upravo njihov rad na istu temu privukao je pažnju samog Cineplexxa.
@nekijutuber Šta mislite da li će mi plan uspjeti? 🤔 @Zlatan Samardžić se potrudio da budemo bolji od originala @Selina 🥶 U part 2 odgovor od @cineplexx_sarajevo 🎬
♬ original sound - M I R Z A
"Kako doživjeti filmsku avanturu u centru Sarajeva" nije samo naslov koji privlači pažnju, već i prvi u seriji zajedničkih ideja koje će Mirza i Cineplexx zajedno razvijati. Ova suradnja je primjer kako kreativnost i inovativnost mogu dovesti do stvarnih promjena u načinu na koji brendovi komuniciraju sa svojom publikom.
Mirza, Selina i Zlatan su svojim kreativnim radom dokazali da Sarajevo nije samo grad bogate historije i kulture, već i mjesto gdje se filmske avanture mogu doživjeti na svakom koraku.Cineplexx Sarajevo kampanju zajedno sa Mirzom možete pratiti na njihovim službenim kanalima i društvenim mrežama, jer će svaku iduću zajedničku reklamu pratiti jedinstveni pokloni za sve zaljubljenike u film.