Kreativnost se isplatila
38

Neki Jutuber rekreirao poznati plakat i doživio pravu filmsku avanturu u centru Sarajeva

Neki Jutuber i filmska avantura u Sarajevu
Neki Jutuber i filmska avantura u Sarajevu
Poznati sarajevski content creator Mirza Demirović, široj javnosti poznat kao Neki Jutuber, zajedno sa svojim prijateljima Selinom i Zlatanom, doživio je nešto što se može opisati samo kao prava filmska avantura.

Ovaj trio, inspirisan vizualom koji su primijetili u glavnom gradu BiH, a koji je originalno objavio Cineplexx Sarajevo, odlučio je da rekreira i objavi njihov zajednički rad na društvene mreže.

Upravo njihov rad na istu temu privukao je pažnju samog Cineplexxa.

@nekijutuber

Šta mislite da li će mi plan uspjeti? 🤔 @Zlatan Samardžić se potrudio da budemo bolji od originala @Selina 🥶 U part 2 odgovor od @cineplexx_sarajevo 🎬

♬ original sound - M I R Z A
Oduševljeni kreativnošću i originalnošću ovog tima, Cineplexx Sarajevo odlučio je da njihove fotografije koristi u svojoj najnovijoj reklamnoj kampanji.

"Kako doživjeti filmsku avanturu u centru Sarajeva" nije samo naslov koji privlači pažnju, već i prvi u seriji zajedničkih ideja koje će Mirza i Cineplexx zajedno razvijati. Ova suradnja je primjer kako kreativnost i inovativnost mogu dovesti do stvarnih promjena u načinu na koji brendovi komuniciraju sa svojom publikom.

Mirza, Selina i Zlatan su svojim kreativnim radom dokazali da Sarajevo nije samo grad bogate historije i kulture, već i mjesto gdje se filmske avanture mogu doživjeti na svakom koraku.

Cineplexx Sarajevo kampanju zajedno sa Mirzom možete pratiti na njihovim službenim kanalima i društvenim mrežama, jer će svaku iduću zajedničku reklamu pratiti jedinstveni pokloni za sve zaljubljenike u film.