Pozitivna priča
65

OREA proslavila treći rođendan, podrška malim biznisima s velikim snovima

I.B.
Amra Džeko
Amra Džeko
Online platforma OREA bazaar, čiji je cilj podržati male biznise s velikim snovima, jučer je proslavila treći rođendan. Uz ugodno druženje s ekipom OREA-e, među kojom je i njena suosnivačica Amra Džeko, saznali smo planove za sljedeću godinu, kao i to čime se, kroz ove tri uspješne godine, ova ekipa vodi.

"Razvijati ecommerce u ekosistemu u kojem se nalazimo je izazovno, posebno kada kročiš putem kojim je malo ko prošao u BiH, ali istovremeno se toliko nevjerovatnih prilika ukaže koje te ohrabre da ideš dalje jer te vodi iskrena želja da unaprijediš poslovanje za domaće poduzetnike i poduzetnice", rekla je direktorica OREA-e, Senita Slipac.

OREA-in primarni cilj je izgraditi čvrstu kreativnu zajednicu koja svojim kupcima nudi i jedno drugačije iskustvo kupovine kvalitetnih proizvoda sa lokalnom etiketom.

Oni hrabro uklanjaju sve stigme koje se vežu za kupovinu domaćih proizvoda i kroz edukaciju nastoje promijeniti svijest potrošača u BiH kako bi stekli sigurnost i prepoznali benefite online kupovine i online plaćanja.

Ekipa OREA-e vodi se time da "uvijek može bolje", pa pored svakodnevnih ideja, ne plaše se savjeta i iskrenih primjedbi kako bi na što bolji način doprinijeli ovoj zajednici.

Treba biti svjestan i ekosistema u kojem startup-i poput OREA-e posluju i pokušavaju da pomjere granice. Dok u Hrvatskoj startup-i imaju pristup investicijskom fondu od 133 milliona eura, u Srbiji 23 milliona eura, a u Albaniji 4 milliona eura, BIH spada u “ostatak zemalja” za koje nema ni zvaničnih podataka.

"Kada se osvrnemo na svoje tri godine postojanja, ono na šta smo posebno ponosni je da OREA broji 160 kreativaca i preko 10.000 registrovanih korisnika za koje kažemo da su ‘vizionari koji krče put’, jer su među prvima koji svojom hrabrošću i otvorenošću ka promjenama mijenjaju naše društvo na bolje. To su kupci ne samo u BiH, nego širom regije i svijeta", rekla je Amra Džeko i istakla da je OREA zajednički naporia zabilježila rast od 400% u zadnjih godinu dana.

OREA iza sebe ima i tri uspješna Art Marketa koje je posjetilo više od 10.000 posjetilaca, i veliko srce - jer je na Art Marketima prikupljeno preko 20.000 KM za Roditeljsku kuću Udruženja srce za djecu oboljelu od raka. Pandemija ih je, nažalost, spriječila da organizuju događaje u 2020. i prvoj polovici 2021. godine, no u augustu ove godine ni velike vrućine nisu zaustavile Art market da se vrati u grad.

Planovi za 2022. godinu

Zbog velikog interesovanja kako kupaca tako i prodavača na OREI, u nadolazećoj godini u planu je organizacija barem dva Art Marketa u Sarajevu, ali i u drugim većim gradovima BiH, kao i “pop-up” trgovine.

Zahvaljujući veoma uspješnoj saradnji sa kompanijom Visa, osiguran je niz pogodnosti za sve kupce na OREI i na taj način pomognuto kreativcima da prebrode najteže trenutke uzrokovane pandemijom. O efektima ove saradnje najbolje svjedoči podatak da se prosječna prodaja jednog kreativca na OREI povećala barem za 30%.

Ono čemu se posebno raduju u 2022. godini je širenje na regionalno tržište. Na taj način, BiH ima priliku da izveze jednu lijepu i pozitivnu priču koja će da poveže kreativce iz zemalja regije i kroz saradnju unaprijedi poslovne prilike malih i srednjih biznisa koji se bave rukotvorinama.

Ekipa OREA-e tvrdi da njihov uspjeh znači i uspjeh ostalih 160 domaćih malih i srednjih biznisa, ali da je ipak najbitnije da im u njihovoj misiji pruže podršku.