"Razvijati ecommerce u ekosistemu u kojem se nalazimo je izazovno, posebno kada kročiš putem kojim je malo ko prošao u BiH, ali istovremeno se toliko nevjerovatnih prilika ukaže koje te ohrabre da ideš dalje jer te vodi iskrena želja da unaprijediš poslovanje za domaće poduzetnike i poduzetnice", rekla je direktorica OREA-e, Senita Slipac.
OREA-in primarni cilj je izgraditi čvrstu kreativnu zajednicu koja svojim kupcima nudi i jedno drugačije iskustvo kupovine kvalitetnih proizvoda sa lokalnom etiketom.
Oni hrabro uklanjaju sve stigme koje se vežu za kupovinu domaćih proizvoda i kroz edukaciju nastoje promijeniti svijest potrošača u BiH kako bi stekli sigurnost i prepoznali benefite online kupovine i online plaćanja.
Ekipa OREA-e vodi se time da "uvijek može bolje", pa pored svakodnevnih ideja, ne plaše se savjeta i iskrenih primjedbi kako bi na što bolji način doprinijeli ovoj zajednici.
Treba biti svjestan i ekosistema u kojem startup-i poput OREA-e posluju i pokušavaju da pomjere granice. Dok u Hrvatskoj startup-i imaju pristup investicijskom fondu od 133 milliona eura, u Srbiji 23 milliona eura, a u Albaniji 4 milliona eura, BIH spada u “ostatak zemalja” za koje nema ni zvaničnih podataka."Kada se osvrnemo na svoje tri godine postojanja, ono na šta smo posebno ponosni je da OREA broji 160 kreativaca i preko 10.000 registrovanih korisnika za koje kažemo da su ‘vizionari koji krče put’, jer su među prvima koji svojom hrabrošću i otvorenošću ka promjenama mijenjaju naše društvo na bolje. To su kupci ne samo u BiH, nego širom regije i svijeta", rekla je Amra Džeko i istakla da je OREA zajednički naporia zabilježila rast od 400% u zadnjih godinu dana.
Planovi za 2022. godinu
Zbog velikog interesovanja kako kupaca tako i prodavača na OREI, u nadolazećoj godini u planu je organizacija barem dva Art Marketa u Sarajevu, ali i u drugim većim gradovima BiH, kao i “pop-up” trgovine.
Zahvaljujući veoma uspješnoj saradnji sa kompanijom Visa, osiguran je niz pogodnosti za sve kupce na OREI i na taj način pomognuto kreativcima da prebrode najteže trenutke uzrokovane pandemijom. O efektima ove saradnje najbolje svjedoči podatak da se prosječna prodaja jednog kreativca na OREI povećala barem za 30%.
Ekipa OREA-e tvrdi da njihov uspjeh znači i uspjeh ostalih 160 domaćih malih i srednjih biznisa, ali da je ipak najbitnije da im u njihovoj misiji pruže podršku.