"Tražimo naložene"
16

Osvanula prva Tinder kampanja za posao u regiji: Preko aplikacije za dejt do kreativnog posla

Klix.ba
Tinder
Tinder
Da li ste nekada čuli da je neko našao ljubav na Tinderu? Vjerovatno jeste. Ali, pravi posao na dejting aplikaciji - sigurno da ne. Nismo ni mi, sve dok na ovoj aplikaciji nisu osvanule neobične poruke, poput: "Tražimo naložene", "Ako voliš vezivanje, ovo je mjesto za tebe" i slično.

U pitanju je prva kampanja za zapošljavanje u regionu, objavljena isključivo na Tinderu ovoga juna. Iza ovog inovativnog i potpuno neočekivanog pristupa u pronalaženju novih kadrova stoji agencija New Media Team, jedan od lidera u oblasti integrisanih komunikacija u regionu.

Kampanja je nastala iz potrebe da se osvježi pristup u traženju novih zaposlenih, koji su se umnogome zasitili standardnih oglasa za posao. Osmišljena je tako da targetira različite starosne grupe na pomenutoj dejting aplikaciji, plasiranjem poruka kreiranih tako da privuku pažnju svake od njih.

Tinder
Tinder

"Pronalaženje i zapošljavanje kvalitetnih ljudi je naš imperativ, jer nam upravo snaga tima obezbjeđuje lidersku poziciju na tržištu. Izabrali smo Tinder kao kanal jer je svjež - ljudi su tamo sa namjerom da pronađu, ne samo nove emotivne partnere, već da se druže i upoznaju, te smo i mi htjeli da im se predstavimo i ponudimo im nove prilike za posao. Kreativni tim je pažljivo birao rješenja prilagođena duhu ove mreže - možda su neka i za nijansu rizičnija, ali smo odavno svjesni da pažnju publike više ne mogu da privuku klasični vizuali i copy-paste", rekla je Aleksandra Radujko, osnivačica i direktorica agencije New Media Team i dodala da se radi o zero budget kampanji, budući da je kompletnu kreativu radio agencijski tim - od osmišljavanja ideje, art direkcije, preko produkcije foto sadržaja, pisanja copy-ja, do samog plasmana na Tinderu.

Tinder
Tinder

"Zaista smo uživali u cjelokupnom procesu, a u prilog govore i reakcije i prijave koje su premašile sva naša očekivanja. Ovo je za naš tim pre svega jedna velika avantura i verujemo da će ona tek pokazati svoj pun potencijal na duge staze", zaključila je Radujko.

Princip na kom je ideja bazirana, veoma je jednostavan i u potpunosti u skladu sa Tinder platformom - swipe desno sve zainteresovane uvezuje, ili Tinder "jezikom" spaja sa agencijom i daje im više informacija o otvorenim pozicijama - swipe lijevo i kampanja odlazi u zaborav, zajedno sa ostalim neželjenim profilima.

Tinder
Tinder

Kroz šaljiva imena profila i njihove opise transparentno je predstavljeno da se radi o projektu zapošljavanja sa veoma jasnom namjerom - da zaintrigira i motiviše korisnike Tindera koji se bave poslovima iz oblasti PR-a, marketinških komunikacija, digitalnog i influenser marketinga, dizajna, eventa i produkcije, da se prijave za otvorene pozicije.

Naravno, zahvaljujući viralnom efektu koji je postignut, prijave stižu sa svih strana. Ostaje samo da se vidi ko će od kandidata biti pravi "match".