Vojvotkinja, koja se nikada ne plaši poređenja s pokojnom majkom svog supruga, pristala je krasiti naslovnicu Voguea za proslavu 100. godišnjice. Prvi put Vojvotkinja (34) je dozvolila profesionalni make-up i fotografije koje su joj svježiji, više mladalački izgled.
Kate na fotografiji izgleda opušteno i jednostavno, obučena u bijelu košulju, smeđu kožnu jaknu i tamnozeleni šešir. Smeđi kožnjak i košulja koju Kate nosi na naslovnici potpisuje brand "Burberry" dok je šešir stigao iz vintage dućana "Beyond Retro".
Vogue je angažirao make-up artistkinju Sally Branka koja je nagovorila Vojvotkinju da se fotografiše bez uobičajenog crnog eyelinera i "teškog" rumenila. Slike je radio Josh Olins, jedan od vodećih svjetskih modnih fotografa u saradnji sa britanskim Vogueom i Nacionalnom galerijom.
Kate Middleton je najviši član kraljevske porodice koji će se pojaviti na naslovnici časopisa poslije princeze Diane, koji je četiri puta krasile naslovnice, uključujući i posthumno u oktobru 1997. godine.
Portparol Vojvotkinje od Cambridgea je rekao: "Od 1916. godine Vogue je vodeći u portretima Britanije. Vojvotkinja je bila oduševljena idejom da može dati svoj doprinos u proslavi stogodišnjice institucije koja je dala platformu za neke od najpoznatijih fotografa u historiji ove zemlje".
"Ona je nevjerojatno zahvalna tim Voguea i u Nacionalnoj galeriji portreta što su izabrali baš nju da učestvuje. Želi se zahvaliti Joshu Olinsu za pričinjeno zadovoljstvo", dodao je.