Članice porodica Kardashian i Jenner smatraju se dovoljno utjecajnim figurama u svijetu društvenih mreža tako da im brendovi rado isplaćuju vrtoglave sume novca za reklamni post na Instagramu, prenosi HarpersBazaar.
Iako možda nećete primijetiti na prvi pogled, mnogi postoji Kim Kardashian i ostatka reality show ekipe zapravo su reklame za konkretne proizvode.
Michael Heller, direktor kompanije Talent Resources koja se bavi posredovanjem između Kardashiana i drugih kompanija, rekao je za US Weekly da su pojedini klijenti "keširali" i do 500.000 dolara kako bi dobili pristup obožavateljima Kim Kardashian – njih 95 miliona na Instagramu.
Za profile Khloé i Kourtney Kardashian najveća poznata suma je 250.000 dolara, a spomenute djevojke imaju 64 i 54 miliona sljedbenika na Instagramu. Kendall i Kylie Jenner imaju 76 i 89 miliona pratilaca pa se može pretpostaviti da pojedini klijenti plaćaju i po 400.000 dolara po postu.
Proizvodi sa kojima se fotografišu i koje nose spomenute djevojke često postaju popularni samo zahvaljujući njihovim postovima na Instagramu. Zato da se ulaganje od 500.000 dolara za običnu fotografiju klijentima u pravilu isplati višestruko.
Prodaja prostora na Instagramu predstavlja oko 25 posto zarade porodice Kardashian, a što je najzanimljivije - takvi postovi su vješto kamuflirani tako da većina pratilaca i ne shvata da se pred njima nalazi obična reklama.
Možda vas zanima
Najprodavaniji auto u BiH
Istražili smo: Koliko košta održavanje Octavije 2.0 TDI i 1.5 TSI do 100.000 kilometara?
Vezani članci