17. i 18. augusta
85

Igrani film "Backup" Faruka Sokolovića bit će prikazan na Sarajevo Film Festivalu

D. J.
U okviru programa Open Air i BH Film na 30. Sarajevo film festivalu bit će prikazan "Backup", dugometražni igrani film bh. scenariste i reditelja Faruka Sokolovića u produkciji Mebius Filma.

Žanrovski psihološki triler se prvenstveno bavi traumom koja je proživljena i preživljena, ali koja tek treba da bude prevaziđena. Oslobađanje tereta i okova prošlosti je ono što gotovo svi likovi u filmu priželjkuju. Priča filma doživljajem otvara potrebu za preispitivanjem vlastitog životnog putovanja i traganjem za mirom, praštanjem, pokajanjem i ljubavlju.

Film okuplja regionalnu glumačku ekipu i sjajne mlade bosanskohercegovačke glumce i glumice: Belma Salkunić-Bektešević, Dragan Bjelogrlić, Rijad Gvozden, Bojana Gregorić Vejzović, Faruk Sokolović, Jasna Diklić, Karla Matošić Gvozden i drugi. Producentica filma je Duda Sokolović.

Svoje iskustvo saradnje sa autorom i produkcijskim timom podijelili su glumci i glumice filma:

"Mi smo radili prije 20 i nešto godina prvi put i onda smo radili nekoliko projekata zajedno, i ja se osjećam jako prijatno i ugodno, kao da sam kod prijatelja u posjeti kući i da sarađujemo vrlo opušteno, sa puno razumijevanja. Ja ovo ne shvatam kao klasičan posao, nego kao zajedničko prijateljsko stvaranje", opisao je rad na filmu "Backup" srbijanski glumac Dragan Bjelogrlić.

Bojana Gregorić Vejzović, hrvatska glumica kaže kako je u početku saradnje osjećala malu tremu zbog pozitivnih iskustava saradnje s Farukom Sokolovićem koje joj je prenijela majka, Božidarka Frajt, hrvatska filmska, televizijska i pozorišna glumica.

"Uvijek je sumnja u sebe za umjetnika dobra stvar. Ali već nakon prve probe i čitanja scenarija mogu reći da sam shvatila kako ćemo jako dobro sarađivati", priča glumica Gregorić Vejzović.

Glumica Belma Salkunić-Bektešević prvu saradnju sa produkcijom Mebius Film ostvarila je u igranoj seriji Crna Hronika.

"Prije pola mog života, prije 17 godina, upoznala sam Faruka i Dudu. To nije bilo moje prvo filmsko iskustvo, ali je bilo nekako za mene najznačnije iskustvo. Nekako, Faruk je moj filmski tata. Ono što je bilo vrlo zanimljivo je, kao pred samo snimanje otkrivaš neke nove stvari o dramaturgiji, liku i nekako moraš ostati u svom da plivaš a ne znaš šta će dalje biti. Glumački za mene jako značajno iskustvo i zahvalna sam na tome", opisuje svoje iskustvo saradnje bosanskohercegovačka glumica Belma Salkunić-Bektešević. Početkom ljeta prošle godine je dobio poziv za sastanak sa rediteljem filma, navodi glumac Rijad Gvozden.

"Ja sam bez imalo razmišljanja došao na taj sastanak upravo jer od ranije poznajem Farukov rad i u jednu ruku sam imao želju da radim sa tim čovjekom. I eto, došlo je možda vrijeme da se to ostvari. Na tom sastanku, kad mi je Faruk ispričao sinopsis filma, ja sam bio oduševljen i nisam više uopšte imao dvojbe oko toga, niti sam u jednom trenutku pomislio da ja to ne trebam, ne mogu ili ne želim raditi."

Film je realiziran u Bosni i Hercegovini i Hrvatskoj a snimanje je trajalo duže od godinu dana u nekoliko faza. "Backup" će biti prikazan u okviru Sarajevo Film Festivala u subotu, 17.08. u Open Air programu te u nedjelju, 18.08. u programu Bh. film.