Zaradila milion eura
9

Influenserica u centru skandala zbog prevare s humanitarnom akcijom, napala je i italijanska premijerka

D. J.
Foto: Instagram
Foto: Instagram
Jedna od najutjecajnijih modnih influenserica na svijetu trenutno prolazi kroz težak poslovni period nakon što se našla usred skandala zbog prevare s humanitarnom akcijom.

Naime, Italijanka Chiara Ferragni je u saradnji s tvrtkom Balocco osmislila blagdanski kolač s njezinim prezimenom na njemu koji se prodavao po 9 eura. Novac od prodaje trebao je biti doniran pedijatrijskoj bolnici Regina Margherita u Torinu za prikupljanje sredstava za liječenje djece s rakom kostiju.

Torta je puštena u prodaju u novembru 2022., no strani mediji pišu kako je tvrtka koja je proizvela kolače prije same prodaje donirala 50.000 eura bolnici, dok je Chiara uz pomoć humanitarne akcije zaradila milion eura.

"Tvrtke koje upravljaju aktivnostima Chare Ferragni, TBS Crew i Fenice, zaradile su više od milion eura u tom poslu a da nisu ništa isplatile bolnici. Fenice je kažnjen s 400.000 eura, a TBS Crew sa 675.000 eura. Balocco, sa sjedištem u blizini Torina u sjeverozapadnoj Italiji, kažnjen je s 420.000 eura", objavio je talijanski nadzornik za zaštitu tržišnog natjecanja.

Vlasti su optužile tri tvrtke "da su primijenile nepoštenu komercijalnu praksu oglašavanjem Pandoro Pink Christmasa, koji je dizajnirala Chiara Ferragni, sugerirajući potrošačima da će kupnjom pridonijeti donaciji".

Influencerica se na društvenim mrežama ispričala pa obećala uplatiti novac bolnici.

"Donirat ću milion eura bolnici za potporu skrbi za djecu. Ali to nije sve: radim to javno jer sam shvatila da sam pogriješila u komunikaciji. To je pogreška koju neću ponoviti u budućnosti. Potpuno ću odvojiti svaku dobrotvornu aktivnost, kojima se oduvijek bavim i čime ću se nastaviti baviti, od komercijalnih aktivnosti. Jer čak i ako je krajnji cilj dobar, ako nije bilo dovoljne kontrole nad komunikacijom, to može generirati nesporazume", rekla je Chiara.

No njena isprika mnogima nije dovoljno, a brojni veliki brendovi poput Coca Cola razmišljaju o otkazivanju saradnji.

O svemu se oglasila i italijanska premijerka Giorgia Meloni.

"Pravi uzori nisu influenceri koji zgrću pune šake noseći odjeću ili pokazujući torbe, ili čak promovirajući jako skupe kolače kojima uvjeravaju ljude da će činiti dobra djela, a cijena služi samo za paprene honorare. Pravi uzori su oni koji izmišljaju, dizajniraju i proizvode tu italijansku izvrsnost", prenosi La Repubblica riječi premijerke.

Ferragni nije odgovorila na uvrede, no njezin suprug i reper Federico Leonardo Lucia, poznatiji kao Fedez, stao je u obranu svoje supruge.

"Je li govorila o nezaposlenosti mladih? Ne. Je li pričala o financijskom manevru koji rade i koji još nisu završili? Ne. Je li govorila o fiskalnom pritisku zemlje? Ne. 'Budite oprezni s ljudima koji rade na internetu': to je prioritet naše premijerke", kazao je muzičar.