Pogledajte snimke
10

Najbolje i najgore reklame sa Super Bowla: Od Jennifer Lopez i Bena Afflecka do Googlea

N. O.
Screenshot/YouTube
Screenshot/YouTube
Dok su se Kansas City Chiefs borili protiv San Francisco 49ersa na Super Bowlu, neki od vodećih svjetskih brendova također su nastojali "osvojiti bodove" kod gledalaca uz pomoć reklama.

Najbolje rangirane reklame uključivale su videe Googlea, Dunkin' Donutsa i CeraVea, prema Kellogg School of Management Univerziteta Northwestern, koji svake godine ocjenjuje reklame u svom Super Bowl Advertising panelu.

Favoriti gledalaca, zasnovani na Ad Meteru USA Todaya, uključivali su spot State Farma sa Arnoldom Schwarzeneggerom i Dannyjem DeVitom, kao i Dunkin' spot s Benom Afleckom, Jennifer Lopez, Mattom Damonom i Tomom Bradyjem.

Neki od brendova su plaćali 7 miliona dolara za 30 sekundi emitovanja kako bi dosegli što širu publiku, a očekivalo se da će doseći i do 100 miliona gledalaca.

Ocjene Kellogg škole, koje se kreću od A do F, mjere oglase na osnovu marketinških kvaliteta kao što su razlikovanje i pozicioniranje. Nijedan od oglasa na Super Bowlu 2024. nije dobio ocjenu "F" od prikazanih ove godine, ali nekoliko je dobilo "D".

Među najboljim su se našli:

Google

Googleov video za kameru Google Pixel prikazao je čovjeka sa oštećenjem vida kako koristi tehnologiju da fotografiše sebe i svoju porodicu. Dobio je ocjenu A na Kellogg panelu.

CeraVe

Ova reklama za CeraVe proizvode za njegu kože pokazala je glumca Michaela Ceru kako tvrdi da je razvio njegovu hidratantnu kremu (proizvod uključuje i njegovo prezime). Šaljivi spot naglašava da su dermatolozi, a ne Cera, zapravo razvili hidratantnu kremu. CeraVe je dobio ocjenu A od Kellog škole.

Dunkin' Donuts

Ovaj duhovit spot nastavlja se na prošlogodišnju reklamu Dunkin'a, kada Jennifer Lopez pronalazi Bena Afflecka na njegovom radnom mjestu - Dunkin' drive-through. Ove godine, Affleck povezuje svoje prijatelje (Damona i Bradyja) kako bi oduševio Lopez. Ovaj oglas je bio na drugom mjestu u USA Today's Ad Meter, koji se zasniva na glasovima gledalaca.

Reese's

Marka slatkiša je iskoristila svoj Super Bowl spot kako bi istakla novi zaokret u proizvodu. Uz glas glumca Willa Arneta, brend je proveo fanove kroz emotivnu vožnju dok im je Arnett govorio o promjenama koje dolaze u slatkišima, dok ih je uvjeravao da će klasični Reese's i dalje biti dostupni. Reklama je dobila ocjenu A od Kellogga.

State Farm

U reklami State Farma glumio je Arnold Schwarzenegger, tumačeći samog sebe u State Farmu - ali njegov naglasak mijenja slogan osiguravajuće kompanije. Njegov bivši filmski kolega Danny DeVito pojavljuje se na kraju kako bi pomogao oko isporuke.

Volkswagen

Proizvođač automobila je ponudio nostalgičan pogled na svoja vozila tokom decenija u Americi, od uvođenja VW bube do svog legendarnog autobusa.

Među najgorim reklamama ove godine našle su se:

Temu

Temu je nekoliko puta emitovao isto tokom Super Bowla, animiranu reklamu koja je prikazivala ljude kako primaju jeftine artikle iz kineske aplikacije za kupovinu, što je zbunilo neke gledaoce i navelo Washington Post da se žali : "Samo ista jadna reklama, opet i gotovo".

Homes.com

Homes.com je prikazao tri spota, u kojima je glumio Dan Levy iz filma "Schitt's Creek", tokom Super Bowla, ali nije uspio da prenese gledaocima koja je njegova korist, naveli su iz Kellogg škole. Homes.com je bio jedan od 11 brendova koji su dobili ocjenu D na panelu, što je najniži rezultat ove godine.

Squarespace

Ova reklama nije uspela da poveže tačke između usluga kompanije i reklame. Reklama je prikazivala invaziju vanzemaljaca na Zemlju, ali ljudi su previše gledali u svoje telefone da bi to primijetili

Bass Pro Shops

Ova reklama je naglasila pristupačnost čamaca koje prodaje Bass Pro Shops, ali nije osvojila obožavatelje zbog umijeća. New York Times je rekao da je reklama "kao da je napravljena za lokalnu televiziju kasno u noć".

Snapchat

Snapchatova reklama je gledaocima saopštila da nije kao druge usluge društvenih medija i da se ne radi samo o "lajkovima". Ipak, bio je prepun memeova s društvenih medija, što je možda potkopalo njegovu poruku.