Nakon što su se slavne influenserice pobunile, Instagram odustao od najavljenih promjena
Kritičarima noviteta na Instagramu se nije nimalo svidio pokušaj oponašanja TikToka, uključujući feed preko cijelog zaslona usmjeren na kratke videozapise na Reelsu i više preporučenog sadržaja s računa koje korisnici ne prate. Instagram je ove značajke uveo odabranoj skupini korisnika tijekom proteklih nekoliko sedmica.
Novi dodaci naišli su na kritiku korisnika poput Jenner i Kim Kardashian nakon što su na Instagram pričama podijelile objavu fotografkinje Tati Bruening (@illumitati) u kojoj je pisalo "Učinite Instagram ponovno Instagramom. Prestanite pokušavati biti TikTok. Samo želim vidjeti slatke fotografije mojih prijatelja. S poštovanjem, svi."
Kim i Kylie jedne su od najistaknutijih korisnika Instagrama na svijetu. U 2019. Kardashian je zaradila do 500 hiljada dolara po brendiranoj objavi na platformi. Polusestra Jenner ima 360 miliona pratitelja, odmah iza nogometne ikone Cristiana Ronalda s 470 miliona, a zaradila je i do milion dolara po objavi u 2018. godini.Prema CNBC-u, također su demonstrirale svoju moć nad društvenim medijima, budući da su dionice Snapchata pale za čak 8% nakon što je Jenner napustila aplikaciju zbog redizajna. Zbog toga je Snapchat izgubio više od milijardu dolara prihoda.
Prema glasnogovorniku Mete, nove značajke sada će biti pauzirane ili smanjene, iako nema riječi o tome kada bi mogle biti ponovno aktivirane.
"Na temelju naših otkrića i povratnih informacija zajednice, pauziramo test preko cijelog zaslona na Instagramu kako bismo mogli istražiti druge opcije, a mi privremeno smanjujemo broj preporuka koje vidite u svom feedu kako bismo mogli poboljšati kvalitetu vašeg iskustva," rekao je glasnogovornik Mete za The Hollywood Reporter.
"Svjesni smo da promjene u aplikaciji trebaju vrijeme za prilagodbu, i iako vjerujemo da se Instagram treba razvijati kako se svijet mijenja, želimo odvojiti vrijeme kako bismo bili sigurni da ćemo to učiniti kako treba."
Aplikacija se trenutno usredotočuje na održavanje svog utjecaja među mlađim generacijama kako bi se prilagodila TikTokovoj privlačnosti i publici koja brzo raste. TikTok ima 656 miliona korisnika, a njegov prihod od oglasa prošle je godine nadmašio Snapchat, a očekuje se da će premašiti YouTube do 2024.